در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان کوتاهی می‌شود

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹
    کد خبر :551934

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: متاسفانه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در برخی جاها به فراموشی سپرده شده است و شاهد کوتاهی‌ها و اغماض‌هایی در این زمینه هستیم.

سید حسین نقوی حسینی درباره آخرین وضعیت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: در ابتدا و بلافاصله پس از تصویب این قانون، اغلب دستگاه‌ها به صورت بسیار جدی این قانون را عملیاتی کردند و اقدامات بسیار خوبی هم برای اجرای کامل آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: متأسفانه پس از مدتی اجرای این قانون در برخی جاها به فراموشی سپرده شد و شاهد کوتاهی، اغماض و چشم‌پوشی‌هایی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره میزان بازدارندگی قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون به اندازه‌ای قاطع و محکم است که بر اساس آن باید با متخلفان برخورد اساسی شود.

به گزارش مهر ،نقوی‌حسینی افزود: البته ایرادات وارده در قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا دیگر کسی نتواند آن را دور بزند و از سوی دیگر باید مشخص شود که منشأ عدم اجرای این قانون، مدیران دستگاه‌ها هستند یا آنکه موانع دیگری وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید بر حسن اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که یکی از قوانین مهم مصوب مجلس شورای اسلامی است، نظارت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید