مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد

ایجاد پردیس فرهنگی در حرم مطهر امام خمینی (ره)

    کد خبر :551361

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از ایجاد پردیس فرهنگی در وردی شماره ۳ حرم مطهر خبر داد.

ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در بازید از ستاد شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: شهرداری تهران نسبت به سال گذشته در بخش فرهنگی حضور قویتر و موثرتری دارد. با برنامه ریزی هایی که انجام شد، در ورودی شماره ۳ حرم مطهر، پردیس فرهنگی شهرداری در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع برپا شده است که در این پردیس برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می شود.

وی ادامه داد: محوریت تمام برنامه ها مرتبط با حضرت امام خمینی (ره) از جمله ابعاد شخصیت، رفتار و گفتارهای سیاسی و شخصی ایشان است.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران افزود: در ظرفیت‌هایی که ایجاد شده از قالب های مختلف فرهنگی و هنری استفاده شده که از طریق آنها با رویکرد ترویجی و با تاکید بر کودک و نوجوان فعالیت هایی انجام می شود. برنامه‌ها به گونه ای طراحی شده که شهروندان می توانند در کارگاه ها فعالیت هنری داشته باشند.

رفیع عنوان کرد: در کنار این پردیس استیجی ایجاد شده که فیلم ها، مستندات و آثار هنری پخش می شود و شهروندان و زائرین می توانند از برنامه های آن استفاده کنند. همچنین ۱۰ کتاب مرتبط با حضرت امام خمینی (ره) تولید و توزیع می شود.

وی ادامه داد: گروه های هنری و هنرمندان از سراهای محلات نیز در این مراسم حضور پیدا کرده اند. در این قسمت توانستیم از ظرفیت محلات به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش مهر، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: برنامه ها به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته بهتر انجام می شود. مردم در اطراف پردیس و داخل غرفه ها حضور پر شوری دارند و شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید