محمد معتمدی در تهران کنسرت می‌دهد

    کد خبر :550801

محمد معتمدی وگروه موسیقی «سازینه نواحی ایران» به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا روزهای پایانی خرداد ماه امسال دو کنسرت را به نفع سیل‌زدگان برگزار می‌کنند.

گروه موسیقی «سازینه نواحی ایران» به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا و محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی به ترتیب روزهای دوشنبه ۲۷ و سه شنبه ۲۸ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران مجموعه کنسرت‌هایی را به نفع سیل‌زدگان استان لرستان برگزار خواهند کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قیمت بلیت کنسرت‌ها حدود یک سوم قیمت رایج بلیت کنسرت‌هاست که تا بخش بیشتری از شهروندان از این برنامه‌ها استفاده کنند. این در حالی است که بلیت فروشی کنسرت از روز بیستم خردادماه آغاز می‌شود.

محمد معتمدی که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های زیادی را در عرصه اجرای زنده داشته چندی پیش در قالب طرح «کنسرت برای همه» اجرای زنده‌ای را با بلیت‌های ارزان‌قیمت در پردیس تئاتر تهران واقع در منطقه خاوران تهران برگزار کرد.

گروه موسیقی «سازینه نواحی ایران» نیز از جمله گروه‌های فعال موسیقی اقوام ایران است که طی ماه‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را در تهران و شهرستان‌ها اجرا کرد. در این گروه که هم اکنون مشغول تدوین یک آلبوم ویژه موسیقی نواحی است تعدادی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی اقوام ایران حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید