طعنه رئیس باشگاه لیورپول به کوتینیو: شاید او الان از رفتنش پشیمان باشد!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱
    کد خبر :550609

رئیس باشگاه لیورپول به بازیکن سابق این تیم که سال گذشته آنفیلد را به مقصد بارسلونا ترک کرد طعنه زد.

فیلیپه کوتینیو ژانویه سال 2018 لیورپول را به امید کسب افتخارات بزرگ به مقصد بارسلونا ترک کرد غافل از اینکه قرمزپوشان مرسی‌ساید در همان فصل و فصل بعد از آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و امسال ششمین قهرمانی‌شان را در این رقابت‌ها کسب خواهند کرد.

با قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان که در این مسیر بارسلونا را هم تحقیر کرد، یکی از مسائلی که به ذهن خیلی‌ها از جمله رئیس لیورپول رخ داد، پشیمانی احتمالی کوتینیو از ترک لیورپول بوده است.

تام ورنر، رئیس باشگاه لیورپول که شنبه شب در ورزشگاه واندامتروپولیتانو شاهد ششمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود، درباره انتقال کوتینیو با بارسلونا با قراردادی 150 میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ کاتالان‌ها تبدیل کرد، گفت: کوتینیو می‌خواست در یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال اسپانیا بازی کند. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که او را برای ماندن در تیم‌مان متقاعد کنیم. به او گفتم بماند چون تیم‌مان دارد در مسیر درستی حرکت می‌کند و اینکه اگر بماند می‌تواند شب‌های خاطره‌انگیزی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند. با این حال او تصمیمش برای رفتن را گرفته بود. شاید الان او از رفتنش پشیمان باشد.

اگرچه کوتینیو در دو فصل حضورش در بارسلونا دو بار قهرمان لالیگا و یک قهرمان جام حذفی اسپانیا شد اما نه تنها دستاورد تیمش به خاطر ناکامی‌های متوالی در لیگ قهرمانان آنقدر‌ها که باید و شاید مورد تمجید و تحسین قرار نگرفت بلکه او محبوبیتش نزد هواداران بارسلونا را هم خیلی زود از دست داد به خصوص در نیمه دوم فصل جاری که به شدت عملکردش افت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید