افشای جزئیات جدید از مرگ دلخراش خوسه آنتونیو ریس

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۷
    کد خبر :550565

از مرگ دلخراش بازیکن پیشین تیم‌های سویا و آرسنال جزئیات جدیدی منتشر شد.

خوسه آنتونیو ریس، بال اسپانیایی پیشین تیم‌های فوتبال سویا، اتلتیکومادرید، آرسنال و اسپانیول روز شنبه در یک سانحه رانندگی دلخراش در سن 35 سالگی در گذشت. بازیکن پیشین تیم ملی اسپانیا در مسیر میان شهر زادگاهش اوتررا و سویا، در ساعت 11:40 به وقت محلی دچار این حادثه شد که در آن خودروی ریس که علاوه بر او دو سرنشین دیگر هم داشت، واژگون و دچار حریق می‌شود. در این حادثه علاوه بر ریس، پسر عموی 23 ساله او جاناتان ریس هم جان خود را از دست داده اما سرنشین سوم تنها دچار سوختگی شده و جان سالم به در برده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که خودروی مرسدس بنز خوسه آنتونیو ریس در سرعت 120 مایل در ساعت – 193 کیلومتر در ساعت – دچار این سانحه شده است، اما اکنون نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد که بال پیشین سویا پس از ترکیدن لاستیک خودرویش و از دست دادن کنترل آن در سرعت 147 مایل در ساعت – 236 کیلومتر در ساعت – دچار این سانحه شده است. طبق این گزارش ریس به هنگام این سانحه 70 مایل در ساعت – 112 مایل بر ساعت – بیش از سرعت حد مجاز رانندگی می‌کرده است.

این نشریه اسپانیایی همچنین خبر داد خوسه آنتونیو رویس به هنگام این سانحه رانندگی خودش پشت فرمان نبوده و همچنین تنظیم باد لاستیک‌ها در حالت استاندارد نبوده است. او در حالی دچار این سانحه شد که در حال بازگشت از تمرین تیم فوتبال اکسترمادورا بود و خودرویش پس از برخورد به بلوک‌های بتنی و خارج شدن از جاده دچار حریق شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید