منچستریونایتد روی دخه‌آ قیمت‌ گذاشت

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۵
    کد خبر :550021

باشگاه منچستریونایتد روی دروازه‌بان اسپانیایی خود قیمت‌گذاری کرد.

داوید دخه‌آ تنها یک فصل دیگر از قرارداد کنونی‌اش با باشگاه منچستریونایتد باقی مانده و حالا شایعه جدایی‌اش از این تیم بر سر زبان‌ها افتاده است. نشریه انگلیسی «سان» در این راستا گزارش داد باشگاه منچستریونایتد حاضر به فروش دروازه‌بان اسپانیایی‌اش نیست، مگر اینکه پیشنهادی بیش از 75 میلیون پوند دریافت کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصلی‌ترین مشتری دخه‌آی 28 ساله است. دستمزد هفتگی این دروازه‌بان اسپانیایی در منچستریونایتد 200 هزار پوند است اما گفته می‌شود پاریسی‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد 450 هزار پوند در هفته، او را برای پیوستن به PSG متقاعد کنند.

باشگاه منچستریونایتد هنوز نتوانسته بر سر تمدید قرارداد با داوید دخه‌آ به توافق برسد، این در حالی است که گفته می‌شود این دروازه‌بان اسپانیایی خواهان افزایش قابل‌توجه دستمزدش به منظور تمدید قرارداد شده است. در صورتی که مدیران باشگاه منچستریونایتد نتوانند با دخه‌آ به توافق برسند، مجبورند او را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش بگذارند یا اینکه در پایان فصل آینده داوید را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال 2015 هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد.

داوید دخه‌آ و تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل اخیر یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت هم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید