جدیدترین خبرها از گلکسی نوت 10 / فاقد جک هدفون

    کد خبر :548613

در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی نمانده است، به نظر می رسد این گوشی فاقد جک هدفون خواهد بود.

شایعات در مورد گوشی کلکسی نوت 10 سامسونگ متعددند و یکی از جالب ترین شایعات این است که گوشی مذکور برخی ویژگی هایی که پیش از این حدس زده می شد وجود داشته باشند حذف کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید، در گوشی جدید سامسونگ هیچ خبری از دکمه های فیزیکی و جک هدفون نخواهد بود. شاید برایتان سوال باشد در چنین شرایطی کنترل صفحه چگونه انجام خواهد شد. پاسخ این است که احتمالا این ویژگی ها با مناطق حساس روی صفحه جایگزین می شوند. یعنی درجه حساسیت گوشی بالاتر می رود و با لمس و ضربه زدن شاهد تغییرات خواهیم بود.

به گزارش انتخاب،پیشبینی ها حکایت از آن دارند که دو نسخه گلکسی نوت 10 همزمان معرفی می شوند و شایعات تایید می کنند که این دو گوشی دو اندازه متفاوت خواهند داشت. وقتی صحبت از حذف، جک هدفون می شود،به نظر می رسد سامسونگ ایده ای برای حذف جک هدفون در پرچمدار جدید خود دارد.

برخی پیشبینی ها می گویند قرار است باتری گلکسی نوت 10 بزرگ تر شود. اما برخی دیگر معتقدند اگر قرار باشد در این گوشی شاهد قلم استایلوس باشیم چنین اقدامی غیر ممکن است. افزون بر این ها پیشبینی می شود این گوشی به تکنولوژی شارژ بسیار سریع دسترسی داشته و از یک صفحه نمایش 19: 9 یا صفحه نمایش 6.66 اینچی برخوردار باششد. افزون بر این ها این گوشی با باتری 4500 میلی آمپری شارژ می شود، در حالی که احتمالا نسخه کوچکتر با کمک باتری 3400 کار می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید