حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی : جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲
    کد خبر :548587

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه چرا بعد از حدود یکصد و چهل سال که از اشغال فلسطین بحث معامله قرن مطرح است گفت: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در سخنرانی پایانی روز قدس در جمع راهپیمایان شهر کرمان با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) است اظهار داشت: روز قدس برجسته‌ترین عمل سیاسی و انقلابی امت اسلامی است.

وی افزود: روزه‌داران و شب زنده‌داران بعد از یک ماه ‌داری با حرکتی هماهنگ و منسجم و با دهان روزه در یک جریان طوفنده و انقلابی و با هدف روشن و شفاف و نگاهی به آینده برای یک هدف حرکت کرده و عزم خود را در رسیدن به این هدف جزم‌تر می‌کنند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در این روز ما با اراده محکم‌تر برای رسالت بزرگ انسانی، اسلامی و انقلابی گام بر می‌داریم گفت: امام بزرگوار با نفس پاک خود و با الهام الهی حرکت بزرگ انقلابی و الهی و سیاسی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه بیش از چهار دهه است که امت اسلامی از الهام الهی امام(ره) سیراب می‌شوند و به روح امام(ره) درود می‌فرستیم افزود: امروز نیز رهبر انقلاب با هوشیاری مسیر امت اسلام را آگاهانه نشان می‌دهند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور پرشکوه و حماسه‌آفرین خود هر لحظه با صدا و فریاد رسا، جریان خون‌بار اما عزت‌آفرین را زنده نگه می‌دارند و در دفاع از مظلوم به میدان می‌آیند گفت: اهداف آرمانی و انقلابی زیادی از روز قدس در موقعیت‌های مختلف مطرح شده است اما همچنان نیاز به یک معرفت دقیق هستیم.

وی با بیان اینکه این سوال وجود دارد که چرا بعد از حدود یکصد و چهل سال که از اشغال فلسطین می‌گذرد بحث معامله قرن مطرح است تصریح کرد: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد و به استناد تاریخ باید حرکت خود را تنظیم و با آگاهی تمام گام برداریم.

وزیر سابق دادگستری با اشاره به اینکه حدود چهار هزار سال قبل حضرت ابراهیم(ع) از منطقه سومر که عراق فعلی است حرکت خود را به سمت فلسطین انجام می‌دهد یادآور شد: بعد از حضرت ابراهیم(ع) سایر پیامبران الهی نیز به این منطقه رفتند که باید تاریخ را تعقیب کرد.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار سال قبل حضرت مسیح در این منطقه حضور داشته و مرکز دین مسیح می‌شود گفت: مسلمانان بدون هیچ جنگی این سرزمین را فتح کرده و آن منطقه سرزمین اسلامی شده و حاکمیت مسلمانان در آن منطقه تثبیت می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه حدود 900 سال قبل صلیبی‌ها از روم به این منطقه هجوم می‌آورند تصریح کرد: بدترین قتل عام دنیا قتل عام صلیبی‌ها در منطقه فلسطین است.

وی با بیان اینکه حدود 800 سال قبل مجدد حاکمیت اسلام بر فلسطین ایجاد می‌شود و تا 150 سال قبل حاکمیت منطقه بر عهده مسلمانان است خاطر نشان کرد: بعد از آن با یک برنامه طراحی شده آمریکائی‌ها به دنبال استعمار کشورهای اسلامی سرزمین فلسطین را برای حضور خود انتخاب می‌کنند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه برای انتقال یهودیان به فلسطین پول می‌گذارند و اولین موج گسترده مهاجرت به اراضی فلسطین آغاز می‌شود و برنامه تشکیل دولت یهود را طراحی می‌کنند گفت: دو حزب در اسرائیل وجود دارد که هر دو حزب تروریستی بوده و همین دو حزب پایه‌گذار تصمیمات رژیم صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینکه یهودیان را از کشورهای مختلف در فلسطین جمع می‌کنند افزود: با رعب و وحشت و اشغال سرزمین‌های فلسطینیان، مردم را مجبور به ترک سرزمین خود کردند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه کلید رمز و سکوی فشار آنها داستان هلوکاست است که پس از تشکیل حزب نازیست اتفاق افتاد عنوان کرد: به این بهانه 56.5 درصد سرزمین فلسطین را به اسرائیلی‌ها می‌دهند.

وی با بیان اینکه این سوال وجود دارد که دنیای استکبار چرا به صهیونیست اهمیت می‌دهد و برای آنها مهم است گفت: قرآن تعریفی از وضعیت یهود دارد و هویت این قوم را بر نژادپرستی عنوان می‌کند.

وزیر سابق دادگستری با اشاره به اینکه امروز تمام یهودیان دنیا 18 میلیون نفر بوده که فوق‌العاده نژادپرست هستند افزود: حدود پنج تا شش میلیون نفر از آنها در اسرائیل هستند که بسیار خودبرتربین بوده و خود را نژاد برتر می‌دانند.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید شما یهودیان اگر واقعا دوست خدا هستید، آرزوی مرگ کنید که زودتر به خدا برسید عنوان کرد: مبدع تفکر مادی‌گرایی امروز یهودیان هستند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه خداوند آنها را در قرآن لعنت می‌کند که دستان خدا را بسته می‌دانند و خود را مسئول امور زندگی مردم در دنیا می‌پندارند افزود: یهودیان دلبسته‌ترین آدم‌های دنیا هستند و قرآن دلبستگی آنها را بیشتر از هر قشری می‌داند.

وی با بیان اینکه محور دلبستگی یهودیان مال‌اندوزی است و نظام بانکی امروز برگرفته از این رویکرد است گفت: این قوم بیشترین درگیری و خونریزی و دشمنی را با مسلمانان داشتند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه یهودیان به شدت آتش‌افروز بوده و در تمام دنیا در حال فتنه‌انگیزی و ایجاد فساد و گناه هستند افزود: پیمان‌شکنی ویژگی بارز آنهاست.

وی با بیان اینکه هویت آنها اینگونه است و قلب آن با پیمان‌شکنی قصی شده است عنوان کرد: مبارزه با یهود مبارزه با تمدن تجاوزگرانه جریان استکبار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید