حدادی‌فر: به بازیکنانی که قراردادشان تمام شده به شدت نیاز داریم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :548501

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار ما تمام شده است ولی به این بازیکنان به شدت نیاز داریم.

قاسم حدادی فر یکی از عناصر موفقیت ذوب آهن در سال‌های گذشته بوده و امسال هم بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش به عصای دست علیرضا منصوریان در این تیم تبدیل شد. کاپیتان ذوب آهن که همواره در این تیم حضور داشته است، می‌گوید سال آینده هم در ذوب آهن بازی خواهد کرد. حدادی فر همچنین ضمن اشاره به دلایل افت و خیز ذوب آهن از بازیکنانی که قراردادشان با این تیم تمام شده است درخواست کرد در جمع سبزپوشان اصفهانی بمانند.

قاسم حدادی فر در گفتگو  بامهر، ابتدا به مشکلاتی که این تیم در نیم فصل اول داشت پرداخت و گفت: وقتی قبل از شروع فصل تمرینات را شروع کردیم، شرایط مناسب بود. در یارگیری خوب عمل کرده بودیم. به شخصه فکر می‌کردم سال خوبی داریم ولی هرچه جلوتر می‌رفتیم وضعیت اسفبارتر می‌شد. در خیلی از بازی‌هایی که می‌توانستیم پیروز شویم حتی مقابل تیم‌های نسبتاً ضعیف، می‌باختیم.

کاپیتان ذوب آهن ادامه داد: آن موقع جو تیم، جو خوبی نبود ولی با آمدن علیرضا منصوریان جو دوستانه ای ایجاد و رفاقت‌ها بیشتر شد. هرچه جلوتر رفتیم وضعیت بهتر هم شد. آنطور که می‌خواستیم فصل تمام نشد ولی خدا را شکر به خیر گذشت.

حدادی فر با اشاره به موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی یادآور شد: بازی با الغرافه قطر و الکویت کویت باعث شد تا در این فصل به شرایط خوب برگردیم. آن دو مسابقه بخصوص بازی با الغرافه نشان داد که بازیکنان می‌توانند خودشان را باور کنند.

وی افزود: بعد از آن در لیگ هم نتیجه گرفتیم. کلید ما برای بازگشت در نیم فصل دوم همان مسابقه با الغرافه بود که اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفت و فهمیدند می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

کاپیتان ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم بازی خواهد کرد؟ گفت: یک فصل دیگر را می‌توانم بازی کنم ولی تصمیم گیرنده مدیریت و هیأت مدیره باشگاه هستند. امیدوارم یک تیم در خور اسم ذوب آهن جمع شود. ذوب آهن یک زمان برای قهرمانی لیگ و آسیا می‌جنگید. ان شاءالله فصل آینده هم همینطور شود.

حدادی فر تاکید کرد: باید تدارک خوبی دیده شود. با حرف نمی‌شود این چیزها را ثابت کرد. مدیران تیم و مسئولان کارخانه همه باید کمک کنند تا از اول فصل کار را خوب شروع کنیم و تا آخر خوب ادامه بدهیم.

وی درباره اختلاف نظر مدیران باشگاه و مشکلاتی که این اختلافات در این فصل ایجاد کرد، گفت: درباره مسائل مدیریتی نمی‌توانم صحبت کنم. کسانی بوده اند که این فصل زحمت زیادی کشیدند. ان شاءالله هرچه به صلاح باشگاه و تماشاگران است رخ بدهد؛ تماشاگرانی که امسال خیلی اذیت شدند. دوست ندارم در بازی‌های مدیریتی باشم. امیدوارم هرچه خیر است رخ بدهد.

کاپیتان ذوب آهن تصریح کرد: قرارداد یکسری از بازیکنان تمام شده است. نمی‌خواهم به این بازیکنان بگویم احساسی یا مثل من تصمیم بگیرند. می‌خواهم بگویم به آنها به شدت نیاز داریم بخصوص سه چهار نفر که خیلی تاثیرگذارند. تصمیم‌گیرنده نهایی خودشان هستند ولی بدانند به آنها به شدت نیاز داریم. امسال، سال خوبی برای ذوب آهن است و ان شاءالله در آسیا نتیجه بگیریم.

حدادی فر در پایان به مصدومیت محمدرضا خلعتبری در ذوب آهن هم اشاره کرد و یادآور شد: خلعتبری رفیق قدیمی من است که روزهای خوب و تلخ زیادی با هم داشتیم. خلعتبری در نیم فصل مردانگی کرد و از تیم خوب پدیده که در کورس قهرمانی بود جدا شد و به ذوب آهن آمد. او با انگیزه خوبی به ذوب آهن آمد. وقتی خلعتبری به تمرین تیم ما اضافه شد انرژی خوبی با خودش آورد ولی متأسفانه مصدوم شد. او دارد سخت کار می‌کند. ان شاءالله فصل آینده کنارمان باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید