نماینده خرم‌آباد در مجلس:

بی‌شک برنده‌ این جنگ اقتصادی فرسایشی ملت ایران است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۰
    کد خبر :548264

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک برنده‌ این جنگ اقتصادی فرسایشی ملت ایران است، زیرا این مردم هستند که با همدلی و وحدت ملی خود، دشمنان را رو سیاه کرده و می‌کنند.

محمدرضا ملکشاهی‌راد، در جلسه ستاد تنظیم بازار خرم‌آباد اظهار کرد: مشکلات اقتصادی آستانه تحمل جامعه را پایین آورده است.

وی افزود: در جنگ اقتصادی کسی که متخاصم است بیش از همه بر روی ایادی داخلی‌اش حساب باز می‌کند و ما برای مقابله با نقشه‌های دشمنان نیازمند همدلی و اتحاد بیشتری هستیم.

وی بیان کرد: در کل کشور در خصوص کالاهای اساسی با هیچگونه کمبودی مواجه نیستیم و فقط باید با مدیریت و نظارت کافی این اقلام را در اختیار مردم قرار دهیم.

ملکشاهی‌راد گفت: بی‌شک برنده‌ی این جنگ اقتصادی فرسایشی ملت ایران است، زیرا این مردم هستند که با همدلی و وحدت ملی خود، دشمنان را رو سیاه کرده و می‌کنند.

نماینده ی مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی سپس خواستار پیگیری جدی مصوبات ستاد تنظیم بازار توسط اعضا شد و گفت: این ستاد امروز ستاد جنگ و مدیریت بحران است و باید مانند روزهای دفاع مقدس همه به طور جدی و با دلسوزی پای کار باشیم تا حقی از مردم پایمال نشود.

به گزارش ایسنا، وی حرکت به سمت رونق تولید داخلی را مهمترین راهکار مقابله با مشکلات موجود در عرصه اقتصاد کشور دانست و افزود: وحدت رویه بین دستگاه‌های نظارتی و برخورد جدی با متخلفان می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در بازار توزیع کالا را مرتفع سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید