آمادگی پلیس پیشگیری برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس

    کد خبر :548076

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آمادگی کارکنان این پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

سردار “محمد شرفی” با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس از یادگارها و ابتکارهای امام خمینی (ره) است و همه ما وظیفه داریم با شرکت در این راهپیمایی این روز را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می شود، ادامه داد: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه های رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است و قطعاً این بار نیز ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تمهیدات پلیس در خصوص مراسم روز قدس اشاره کرد و گفت: پلیس پیشگیری نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مراسم، با آمادگی صد درصدی حضور داشته و تأمین امنیت آن را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی کشور عنوان کرد: پیش بینی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت روز قدس در نظر گرفته شده به گونه‌ای که همکارانم با آمادگی کامل نسبت به اجرای طرح ها و اقدامات امنیتی – انتظامی و ترافیکی انجام وظیفه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سردار شرفی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم ضمن حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، همکاری لازم را با خدمتگزاران خود داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید