سونی در حال توسعه گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F است

    کد خبر :547953

سونی در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند تاشدنی اکسپریا F با قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G است که انتظار می‌رود سال آینده معرفی و به بازار عرضه شود.

براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد سونی در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند تاشدنی اکسپریا F است. گزارش‌هایی خارج از چین ادعا می‌کند که سونی مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی گوشی هوشمند تاشدنی خود را استارت زده است و انتظار می‌رود گوشی یادشده سال آینده معرفی و به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشدنی اکسپریا اف از نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED سامسونگ با نسبت ۲۱ به ۹ بهره ببرد. احتمال دارد گوشی تاشدنی سونی به‌صورت عمودی تا شود. گوشی‌های هوشمند تاشدنی سامسونگ و هواوی به‌صورت افقی تا می‌شوند.

باتوجه به شایعات منتشرشده، انتظار می‌رود اکسپریا اف مجهز به مودم 5G باشد. این نخستین‌ بار است که سونی گوشی هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد. البته پیش‌تر، نمونه اولیه گوشی 5G سونی در کنگره جهانی موبایل به‌نمایش گذاشته شد. در حال حاضر، اکسپریا وان در بازارهای اروپایی در دسترس است. پیش‌تر سونی جدول عرضه‌ی گوشی اکسپریا وان را در بازارهای جهانی منتشر کرده بود. انتظار می‌رود اکسپریا وان در تاریخ ۱۲ ژوئیه برابر با ۲۱ تیرماه در ایالات متحده عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید