چهار کشته و ٢٨ مجروح در ۳ حادثه تصادف اتوبوس

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹
    کد خبر :547878

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات سه حادثه اتوبوس را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی، گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه در شهر کرج یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی با شی ثابت برخورد کرد که در این حادثه یک تن مجروح شدند.

وی افزود: در حادثه دیگری حوالی ساعت ۱ و ۵۸ دقیقه بامداد پنج‌شنبه در کیلومتر ۱۸ محور طبس دیهوک استان خراسان جنوبی یک دستگاه اتوبوس به دلیل انحراف به چپ با تریلی برخورد کرد که در این حادثه ۴ تن کشته و ۲۴ تن مجروح شدند.

به گفته رحمانی، اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی ۱۵ بی تا خمینی شهر و از مبدا اصفهان به مقصد مشهد با ۴۵ مسافر در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ادامه داد: همچنین حوالی ساعت ۶:۴۵ بامداد پنجشنبه در کیلومتر ۲۵ محور محمودآباد یک دستگاه اتوبوس مان با کامیون برخورد کرد که در این حادثه سه تن شامل دو مسافر اتوبوس و راننده کامیون مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آرتا سبلان از مبدا اردبیل به سمت مقصد ساری با ۳۰ مسافر در حال حرکت بود، افزود: برابر نظر کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت این حادثه بود.

به گزارش مهر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه پژو ۴٠۵ تاکسی با تریلی ولوو در کیلومتر ۱۲ محور میامی به سبزوار در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه که به دلیل عدم توجه به جلو راننده سواری پژو تاکسی رخ داد ۲ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید