مجری گودبرداری فاز 2 برج میلاد، ایمنی گود را تا 5 سال آینده تضمین می کند

    کد خبر :547607

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: مجری گودبرداری و پایدارسازی فاز 2 میلاد، مدعی است که گود برج میلاد برای 5 سال آینده ایمن است و تا پایان سال 99 ایمنی آن را تضمین می کند.

مهدی صالحی در این باره اظهار کرد: صبح امروز جلسه ای در شورای شهر تهران برای بررسی آخرین وضعیت گود برج میلاد برگزار شد و شرکت مجری گودبرداری و پایدارسازی مدعی ایمنی 5 ساله این گود شد. شرکت مذکور اعلام کرد که در دو سال گذشته این گود هیچ گونه حرکتی نداشته و ایمن محسوب می شود، از این رو نیاز به ایمن سازی و پایدار سازی جدید ندارد، اما شهرداری با توجه به مسئولیتی که دارد بر رصد دوباره ایمنی گود تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران طبق مسئولیتی که دارد، ادعای شرکت مجری را نپذیرفت و قرار بر این شد تا کنسرسیوم مشترکی تشکیل شود، ادامه داد: براساس تصمیم گیری های صورت گرفته، با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران مشخصاً سازمان مشاوره فنی و مهندسی، گود جنب برج میلاد پایش دقیق می شود تا ادعای شرکت مجری راستی آزمایی شود.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شهرنوشت، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با بیان اینکه نتیجه این پایش تا پایان خردادماه اعلام خواهد شد، به مراحل بعدی رسیدگی به وضعیت گود اشاره و عنوان کرد: اگر نتیجه پایش، ادعای مجری را تایید کند، بخش قابل توجهی از مشکل حل می شود، اما اگر نتیجه پایش بر ناایمن بودن گود صحه بگذارد، طبق تفاهمی که صورت گرفت، شهرداری بلافاصله اقدامات اجرایی برای رفع خطر را انجام می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید