همکاری رضا رشیدپور با بازیگران ایرانی و خارجی

    کد خبر :547553

رضا رشیدپور که تا چندی پیش اجرای برنامهحالا خورشید” را برعهده داشت با پایان یافتن این برنامه سراغ یک تجربه سینمایی رفته است.

انتظار می‌رفت با پایان برنامه پربیننده تلویزیونیحالا خورشیدرضا رشیدپور در تدارک برنامه تازه تلویزیونی باشد اما برخلاف انتظارها تازه‌ترین خبرها از این مجری شناخته شده مربوط به فعالیت تازه‌اش در حوزه سینما است. او در صفحه شخصی خود از ساخت یک فیلم خبر داده است.

طبق اطلاعات ارائه شده در این پست اینستاگرامی این فیلم با عنوان “در رادار بمانید” قصه‌ای اجتماعی دارد و داستان خلبان یک هواپیمای مسافربری است که مجبور می‌شود در ارتفاع سی و سه هزار پایی خبری وحشتناک را که همان لحظه روی زمین اتفاق افتاده‌، برای مسافرانش بازگو کند…

رشیدپور و گروهش پس از عید فطر، پیش تولید این پروژه به تعبیر خودش جذاب را آغاز خواهند کرد. به گفته او تعداد زیادی از اعضای تیم، جوان هستند: “حتی کارگردان که جوان و فیلم اولی، اما نخبه است.” به گزارش روزنامه ایران، نقش خلبان که یکی از محوری‌ترین نقش‌های قصه است به یک بازیگر خارجی سپرده می‌شود و قرار است چند چهره‌ مقتدر از سینمای کشورمان با این پروژه همکاری کنند.

البته رشیدپور در تصویری که برای این پست منتشر کرده تنها صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی را تگ کرده که می‌توان حدس زد اولین بازیگر قطعی شده این فیلم سینمایی باشد. رضا رشیدپور اگر چه از چهره‌های شناخته شده اهالی رسانه و تلویزیون است و بواسطه اجرا در چند برنامه تلویزیونی و گفت‌وگوهای چالشی در شبکه پنج که بعضی از آنها به نوعی توقیف شدند برای مخاطبان تلویزیون شناخته شد اما او چندان بیگانه با فضای سینما نیست و به‌عنوان بازیگر در فیلم‌های “سوپر استار”، “بی‌پولی”، “شیش و بش”، “در امتداد شهر” و “قاتل اهلی” هم حضور داشته.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید