ساری: استعداد زیاد ازار برای من دردسرساز شده است!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶
    کد خبر :547467

سرمربی تیم چلسی به شیوه‌ای جالب به استعداد و توانای‌های ستاره بلژیکی خط میانی آبی‌پوشان لندن اعتراف کرد.

مائوریتزیو ساری می‌گوید وجود بازیکنی مانند ادن ازار در چلسی باری او هم نعمت است هم دردسر. ساری که تیمش امشب در فینال لیگ اروپا به مصاف آرسنال می‌رود، ممکن است برای آخرین بار با ادن ازار کار کند چرا که شایعه رفتن این مرد ایتالیایی به یوونتوس شنیده می‌شود اما حتی اگر او در استمفوردبریج بماند هم باز ممکن است دیگر نتواند ازار را تمرین دهد چون گفته می‌شود که این ستاره بلژیکی در شرف انتقال به رئال مادرید است.

ساری می‌گوید داشتن بازیکن مثل ازار اگرچه برای هر تیمی یک مزیت است اما گاهی اوقات داشتن یک چنین بازیکنی در تمرینات برای تیم دردسرساز می‌شود.

ساری گفت: دیدن بازی ازار در مسابقات لذتبخش است اما گاهی اوقات در تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم او مشکل‌ساز می‌شود. ازار چون خیلی با استعداد است، تمرینات برایش خیلی آسان است و خیلی زود از انجام آنها خسته می‌شود. در حال حاضر ازار یکی از مهمترین بازیکنان اروپا و دنیا است. من اما فکر می‌کنم که او هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند و باید تلاش کند که به بهترین بازیکن اروپا تبدیل شود.

ساری و شاگردانش امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر باکوی آذربایجان، فینال لیگ اروپا را مقابل آرسنال برگزار می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید