سئات لئون کوپرا با تیونینگ ABT معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
    کد خبر :546975

تیونر ABT نسخه‌ای تقویت‌شده از سئات لئون کوپرا R ST را معرفی کرده است. این خودرو هاچ‌بک با وجود ظاهر ساده، بسیار قدرتمند است.

شرکت تیونینگ ABT به‌طورتخصصی روی محصولات گروه فولکس واگن کار می‌کند و کیت‌های تیونینگ آن بین فولکس‌سواران بسیار محبوب هستند. این‌بار ABT تصمیم گرفته به‌سراغ یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن، یعنی سئات برود و آنچه می‌بینید، سئات لئون کوپرا R ST است.

این خودرو به پیشرانه‌ی چهار سیلندر دولیتری توربو مجهز است که در حالت استاندارد، می‌تواند ۲۹۶ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ABT با اعمال تغییرات در ECU این خودرو تواسته قدرت پیشرانه را به ۳۴۵ اسب‌بخار و گشتاورش را به ۴۴۰ نیوتن‌متر افزایش دهد.

برای بهبود فرمان‌پذیری سئات لئون نیز فنرهای اسپرت روی آن نصب شده‌اند که ارتفاع خودرو را ۱۵ میلی‌متر در جلو و ۲۰ میلی‌متر در عقب پایین‌تر آورده‌اند. درکنار این فنرها، رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی را نیز برای این مدل می‌توان سفارش داد.

این تنها هدیه‌ی ABT برای سئات‌سواران نیست؛ بلکه این شرکت نسخه‌ی قوی‌تری نیز رونمایی کرده که قدرت پیشرانه‌ی آن به ۳۷۰ اسب‌بخار می‌رسد و می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. سئات لئون کوپرا R ST در حالت عادی ۴۸ هزار دلار در اروپا قیمت دارد و اگر کیت تیونینگ ABT را هم بخواهید باید ۶۴۴ دلار به این مبلغ اضافه کنید. تولید این کیت تیونینگ محدود است و فقط ۱۵۰ دستگاه از آن ساخته و در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید