«فوق لیسانسه‌ها» از فصول قبل بهتر است

    کد خبر :546961

سیاوش چراغی پور که مشغول بازی در «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت است این سریال رانسبت به دو فصل قبلی آن کیفی تر می داند.

درباره نقش آفرینی در فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان که سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و نظرات مثبتی دریافت کرد، توضیح داد: بیشتر از یک سال پیش زمانی که در سریال «لیسانسه ها» با سروش صحت همکاری می کردم او به من گفت فیلمنامه ای را همراه با ایمان صفایی می نویسد و از من به عنوان اولین بازیگر فیلم دعوت کرد که در فیلم بازی کنم.

بنده که تجربه همکاری با سروش صحت در «لیسانسه ها» را داشتم، پیشنهادش را با کمال میل قبول کردم و نقش حمید را که یک کارخانه دار با دغدغه و مشکلات خاص خود است بازی کرده ام که در ارتباط با دوستان خود در مهمانی درگیر ماجراهایی می شود.

وی با بیان اینکه «جهان با من برقص» فیلمی انسانی و متفاوت از تولیدات بدنه سینمای ایران است، بیان کرد: زمانی که امکان ساخت فیلم فراهم شد و دعوت از من به عمل آمد، فیلمنامه را که خواندم با کمال میل پذیرفتم و سعادتی برای من بود که در آن حضور داشتم. «جهان با من برقص» فیلمی خوش ساخت است و فیلمنامه ای بسیار قوی دارد. حال تماشاچی را خوب می کند نه اینکه صرفا بخندد و یا غمگین شود بلکه فیلمی مالامال از احوال انسانی که گاه می خندد و گاهی بغض می کند ولی در مجموع زمانی که پس از تماشای آن از سالن سینما بیرون می آید حالش خوب است.

چراغی پور افزود: تجربه همکاری در سریال «لیسانسه ها» و سینمایی «جهان با من برقص» به من نشان داده است که سروش صحت تمامی ندارد و همواره تو را شگفت زده و غافلگیر می کند، چراکه مدام در حال تفکر و تحلیل و تمرکز روی کارش است که نتیجه اش را در آثار درخشانش می بینیم. سروش صحت به نوعی روانشناسی کارگردانی دارد و می داند چگونه باید ارتباط درست با بازیگر برقرار کند. همکاری با بازیگران توانمند و تمام عوامل حرفه ای پشت دوربین در «جهان با من برقص» تجربه بسیار خوبی برای من رقم زد و امیدوارم اکران فیلم نیز با استقبال مواجه شود‌.

بازیگر سریال «بچه مهندس» درباره منتفی شدن حضورش در فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» گفت: من برای بازی در این فیلم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی قرارداد بسته بودم اما متاسفانه زمان بسیار زیادی صرف ساخت فیلم شد و کمال تبریزی مجبور شد بخشی از قصه را حذف کند که شامل نقش من هم نیز می شد و بنده از حضور در کار محروم شدم.

وی با اشاره به اینکه مشغول بازی در سریال «فوق لیسانسه ها» است و تصویربرداری آن هم چنان ادامه دارد، مطرح کرد: تیم سازنده برای آنکه تجربه فصل های گذشته را دارد و بازخورد مردم را دیده است با وسواس و حساسیت بیشتری کار می کند و من فکر می کنم «فوق لیسانسه ها» بازتاب بهتری نسبت به دو فصل قبل داشته باشد.

چراغی پور با اشاره به اینکه سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری به دلایل زیادی از جمله شرایط مالی متوقف شده است، تصریح کرد: شرایط مبهمی حتی برای بازیگران این کار وجود دارد و فعلا کار نمی کنیم و نمی دانیم چه می شود.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا در فصل جدید «بچه مهندس» حضور دارد یا نه، مطرح کرد: قصه فصل جدید «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی هم چنان در حال نگارش است به همین دلیل معلوم نیست که در سریال بازی کنم یا نه. البته احتمال حضورم در سریال کم است زیرا اواخر سریال «بچه مهندس ۲» به نوعی بازنشسته شده بودم و ممکن است برای من در قصه جایی نباشد اما اگر فلش بک هایی به فصل های قبل زده شود من در سریال حضور دارم. بنده شخصا مایل هستم در فصل جدید حضور داشته باشم چراکه از حضور در سریال و نقش آفرینی در آن راضی بودم.

چراغی پور با اشاره به اینکه روند طبیعی و درستی در تولید فیلم و سریال ایران وجود ندارد و این نشان دهنده شرایط نابسامان این عرصه است که باعث می شود یک بازیگر در یک برهه زمانی پرکار باشد و در دوره دیگری اصلا کار نداشته باشد، گفت: ایده آل یک بازیگر این است که بتواند نقشی ایفا کند که از لحاظ دستمزد و شرایط و کیفیت کار مناسب باشد به گونه ای که بتواند در یک کار متمرکز باشد و تمام که شد کار بعدی را شروع کند.

وی در پایان درباره حضور خود در پروژه های جدید گفت: آخرین حضور من در تئاتر، «ملاقات» به کارگردانی پارسا پیروزفر بود که با اینکه کار سنگینی از لحاظ نقش و اجرا بود تجربه فوق العاده ای را برای من رقم زد. در این مدت نیز دعوت به کار شده ام اما به دلیل آنکه با سریال تداخل داشت و تمرکز من را می گرفت از دوستان عذرخواهی کردم تا بتوانم در سریال «فوق لیسانسه ها» تمرکز کافی داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید