تحویل ۱۳۵ قلاده سگ به حامیان حقوق حیوانات

    کد خبر :546877

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با همراهی جمعی از هنرمندان و حامیان حقوق حیوانات در نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب در آرادکوه حضور یافت و بنا بر توافق ۱۳۵ قلاده سگ را به حامیان بوستان‌های سرخه حصار، چیتگر و منطقه‌ تلو تحویل داد.

حمیدرضا تحصیلی با اشاره به این که چندی پیش طی طرحی ضربتی سگ‌های بوستان‌های سرخه حصار، چیتگر و منطقه‌ تلو جمع آوری شدند، اظهارکرد: صبح روز گذشته نمایندگان حامیان حیوانات مناطق نام برده و جمعی از هنرمندان در مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب حضور یافتند و سگ‌های محدوده‌ مربوط به خود را جهت رها سازی در نواحی تحت پوشش تحویل گرفتند.

وی این همکاری را آغاز مسیری روشن در راستای شفاف‌سازی عملکرد شرکت ساماندهی دانست و گفت: حضور حامیان در این مرکز و رصد کلیه‌ مراحل زنده‌گیری نشانگر هدف ما در جهت سلامت فعالیت‌های شرکت است و به‌زودی از اصحاب رسانه برای حضور در این مرکز دعوت خواهد شد.

تحصیلی تأکید کرد: آسایش روانی شهروندان و رضایت خاطر حامیان از دغدغه‌های ما است و در همین راستا پذیرای کلیه‌ انتقادات در کنار طرح‌ها و پیشنهادات حامیان هستیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: انتظار می‌رود حامیان ضمن همدلی با شهرداری تهران و با توجه به شعار تهران شهری برای همه، در راستای فرهنگ‌سازی جهت ایمنی محیط شهری، رعایت حقوق شهروندان و احقاق حقوق حیوانات یاری گر ما باشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با حضور در دهکده مهربانی واقع در بوستان چیتگر از نزدیک در جریان روند نگهداری سگ‌ها در این مرکز قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید