گتوسو و لئوناردو میلان را ترک می‌کنند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
    کد خبر :546597

در پی ناکامی میلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی و مدیر ورزشی روسونری به کار خود در این باشگاه پایان می‌دهند.

چند منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مدعی شده‌اند که جنارو گتوسو و لئوناردو امروز (سه‌شنبه) جدایی خود از میلان را اعلام خواهند.

طبق اعلام این شبکه، گتوسو با ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه میلان شب گذشته جلسه‌ای داشته‌اند و به شیوه‌ای دوستانه و بدون هیچ تنش و اختلاف نظری به این نتیجه رسیده‌اند که با توافق دو جانبه به همکاری خود پایان دهند. این در حالی است که دو سال دیگر از قرارداد آنها باقی مانده است.

همچنین گفته می‌شود که در این جلسه، گتوسو پذیرفته که 90 درصد از حقوقی که تا پایان قراردادش با میلان باید از این تیم بگیرد را بخشیده است.

روسونری فصل را در رده پنجم به پایان رساند و به این ترتیب فصل آینده جایی در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت. گتوسو ماه نوامبر سال 2017 هدایت میلانی که وینچنزو مونتلا را اخراج کرده بود گرفت و به عنوان سرمربی این تیم، 40 پیروزی، 22 تساوی و 20 شکست در کارنامه‌اش ثبت شد.

در همین حال گزارش شده که لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه میلان هم از سمت خود استعفا خواهد کرد چرا که او از فدراسیون فوتبال برزیل و همینطور تیم سابقش پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد کار دارد.

گویا بازیکن برزیلی سابق میلان با تعدادی از دست‌اندرکاران باشگاه از جمله گتوسو و گازیدیس اختلافاتی دارد. در همین حال گفته می‌شود، آینده دیگر مدیر باشگاه میلان، پائولو مالدینی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که به نظر می‌رسد گازیدیس قصد ایجاد یک تحول کلی در کادر مدیریتی باشگاه را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید