فریبا صادقی: به دنبال رسیدن به هدف بزرگی در جام ملت‌های آسیا هستیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :546575

مربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در جام ملت‌های آسیا هدف بزرگی داریم و برای رسیدن به این هدف خوش‌بین هستیم.

فریبا صادقی اظهار داشت: مراحل آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان به خوبی در حال برگزاری است. خوشبختانه در اردوی تیم ملی بازیکن مصدوم نداریم و تمامی اردونشینان با روحیه پرنشاط تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: تمرینات بازیکنان در دو نوبت صبح وعصر برگزار می‌شود. اواخر تیر ماه نیز اردوی تدارکاتی در اروپا خواهیم داشت به همراه بازی‌های دوستانه، پس از بازگشت  با برگزاری یکی دو اردوی آماده سازی آماده رویارویی با حریفان اصلی درجام ملت‌های آسیا به میزبانی کره جنوبی می‌شویم.

مربی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و از روند آماده سازی خودشان راضی هستند. کل تیم برای یک هدف آماد ه مسابقات می‌شود و آن قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیاست. بازیکنان به این باور رسیده‌اند که می‌توانند بهترین نتایج را در این دوره از رقابت‌ها رقم بزنند. برای رسیدن به این هدف خوش بین هستیم.

صادقی عنوان کرد: حریفان تیم ایران  در جام ملت های آسیا توسط آنالیزورها مورد بررسی قرار گرفته اند. پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی براساس این آنالیزها کار خواهیم کرد. با شناخت کافی و کامل به مصاف حریفان آسیایی خود می رویم.

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: هدف بزرگی را در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم. اگرچه برای رسیدن به این هدف باید تدارکات ویژه‌تری داشت. به طورحتم دو، سه اردوی تدارکاتی نیاز داریم اما شرایط اقتصادی این اجازه را نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید