برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی

    کد خبر :545736

جلسه فوق العاده کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور، به ریاست مدیرکل امور انتظامی و توسعه نظم عمومی، به منظور هماهنگی لازم جهت برگزاری بازی های باقیمانده جام حذفی فوتبال برگزار شد.

سومین جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور در سال ۹۸، به ریاست حسین قاسمی، مدیرکل امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور و جانشین کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

قاسمی جانشین کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی با بیان اینکه حفظ نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هر گونه تنش، از هر امر دیگری مهم تر است، تأکید کرد: ضروری است نهادها و دستگاه های مسؤول، حساسیت بیشتری نسبت به موضوع داشته باشند تا از تکرار حوادث ناخوشایند در مسابقات مهم ورزشی کشور پیشگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال، نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، دادستانی کشور و سایر دستگاه های مرتبط برگزار شد، هر یک از حضار به ارائه پیشنهادات خود برای پیشگیری از حوادث احتمالی پرداختند و نهایتا مقرر شد با اتخاذ تمهیدات لازم، دو بازی باقیمانده این سری از مسابقات در امنیت کامل برگزار گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید