مائوریتزیو ساری سرمربی بعدی یوونتوس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
    کد خبر :545592

بر اساس ادعای یک کارشناس فوتبال ایتالیا، مائوریتزیو ساری با سران باشگاه یوونتوس برای قبول هدایت بانوی پیر به توافق رسیده است.

خبرگزاری ایتالیایی «جورنالیستیکا ایتالیا» روز جمعه در گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس در تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) با پپ گواردیولا قرارداد چهار ساله‌ای به ارزش 24 میلیون یورو در سال را امضا می‌کند و این مربی اسپانیایی جانشین ماسیمیلیانو آلگری خواهد شد، هرچند در ادامه باشگاه منچسترسیتی این خبر را شایعه‌ای بی‌اساس و کذب خواند. گواردیولا هم پیش از این تأکید کرده بود که برنامه‌ای برای ترک من‌سیتی ندارد.

نشریه «میرر» اکنون خبر می‌دهد که مدیران باشگاه یوونتوس پس از ناامیدی از جذب گواردیولا 48 ساله، سراغ جذب مائوریتزیو ساری سرمربی 60 ساله چلسی رفته‌اند. این مربی ایتالیایی با وجود اینکه در فصل اول حضورش در فوتبال باشگاهی انگلیس موفق شد چلسی را به عنوان سومی لیگ برتر انگلیس و فینال لیگ اروپا برساند، عملکردش در این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

تانچردی پالمری، مفسر و کارشناس فوتبالی که با شبکه‌ تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» و نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» همکاری می‌کند، مدعی شد مائوریتزیو ساری برای قبول هدایت سرمربیگری یوونتوس با مدیران این باشگاه به توافق برای عقد قراردادی سه ساله رسیده و به ازای هر فصل 6 میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد کرد.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، سرمربی پیشین ناپولی پس از دیدار فینال لیگ اروپا جانشین ماسیمیلیانو آلگری خواهد شد، مربی‌ای که در پنج فصل اخیر پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را برای بانوی پیر به ارمغان آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید