عضو جمنا:پایداری عادت دارد، میز بازی را به هم بزند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸
    کد خبر :545474

انگار نه انگار که انتخابات مجلس در پیش است. جریان های سیاسی همچنان در خواب زمستانی به سر می برند. آنقدر بی حس و حال عمل می کنند که گویی هیچ خبری از اوضاع کشور ندارند.

هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس نزدیک می شویم تحرکات گروه های سیاسی هم برای حضور در این رقابت مهم بیشتر می شود. در این میان اما هنوز این فعالیت ها چندان رسانه ای نشده است و تنها جبهه پایداری رسما فعالیت خود را آغاز و اعلام کرده بنای ائتلاف با هیچ گروهی را ندارد.

محمدحسن آصفری در واکنش به اعلام حضور مستقل پایداری ها در انتخابات مجلس به نامه نیوز گفت: جبهه پایداری عادت دارد، میز بازی جریان اصولگرایی را به هم بزند؛ حتی بعضا مشاهده کردیم اتحادی که می رفت شکل بگیرد جبهه پایداری با اقداماتش، روندهای طی شده برای وحدت را خراب کرده است.

وی افزود: یادمان نمی رود وقتی جمنا تشکیل شد، پایداری نیامد در قالب جمنا جای بگیرد و هماهنگ با آن عمل کند. خود آقایان در جبهه پایداری باید توضیح بدهند چرا به جای تقویت همگرایی، همیشه ساز جدا کوک می کنند.

عضو جمنا درباره آخرین وضعیت این مجموعه اظهار کرد: جمنا استارتی برای جمع شدن نیروهای انقلابی دور هم بود تا دولتی جهادی با مدیریت کارآمد زمام امور اجرایی کشور را به دست گیرد. این مجموعه هم اکنون در حال برگزاری جلسات خودش است، متنها انتقاداتی هم به عملکرد آن وارد می شود مثلا اینکه جمنا نتوانست همه نیروهای انقلابی را دور هم جمع کند.

وی درباره راحت بودن خیال اصولگرایان از پیروزشدن در انتخابات مجلس و کم تحرکی شان برای تنظیم و تدوین مکانیزم انتخاباتی بیان کرد: برخی نیروهای فعالی نیستند، یعنی قرص به میدان نمی آیند و گذاشتند تا دقیقه نود پای کار حاضر شوند. این خوش خیالی آقایان سبب می شود که ضربه بخوردیم.

آصفری یادآورشد: اصل کار بر دوش بدنه اصولگرایی است. متأسفانه ضربه ای که اصولگرایی می خورد از دایره بسته تصمیم گیری جریانی است. یکی از دلایلی که باعث شد جمنا موفق نشود همین بود. اگر آقایان می آمدند از حداقل از طبقه متوسط اصولگرایی استفاده می کردند مطمئنا جریان اصولگرایی می توانست موفقتر باشد. در مجموع معتقدم رئوس اصولگرایی چشمان خود را بسته و واقعیت های جامعه را نمی بیند.

همچنین حسن بیادی دبیرکل آبادگران جوان درباره آخرین وضعیت انتخاباتی گفت: همه مجموعه ها فعلا در حال ارزیابی وضعیت سیاسی کشور هستند اما چون پاسخی برای مردم ندارند سکوت کردند. حالا یک وقتی کسی امتیازی دارد براساس آن سخنی هم می گوید اما کدام حزب و تشکل امتیاز برای ارائه به جامعه در اختیار دارد بنابراین تکلیف شان روشن است و تصمیم گرفتند فعلا صدای شان در نیاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید