فعالیت استخرهای مختلط در مهدها صحت ندارد/ مهد متخلف پلمب می شود

    کد خبر :544975

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه گزارشی مبنی بر فعالیت استخر های مختلط در مهدهای کودک ارائه نشده است گفت: این موضوع صحت ندارد و با مهد متخلف برخورد و پلمب می شود.

حیبب الله مسعودی فرید  در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از سوی خانواده‌ها و سایر بخش‌ها در ارتباط با فعالیت استخرهای مختلط به سازمان بهزیستی ارسال شده است یا خیر، اظهار کرد: در این بخش هیچ گزارشی ارائه نشده است و در صورت هر گونه گزارشی در این بخش با مهدهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید به این موضوع تاکید شود که تعداد مهدهای کودک که داری استخر هستند در کل کم است و شاید در مناطق شمالی تهران و چند استان دیگر از جمله اصفهان و شیراز باشد که در این زمینه نیز مجوز احداث استخر از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی سازمان بهزیستی به مهدهای کودکی که دارای استخر هستند باید ساعت آموزش و استفاده از کودکان دختر و پسر متفاوت باشد و در این زمینه سازمان بهزیستی نیز نظارت مستمری را بر مهدهای کودک دارد و در صورت مشاهده این موضوع به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش مهر،فرید با اشاره به اینکه فعالیت استخرهای مختلط صحت ندارد افزود: در طی این مدت گزارشی از استخرهای مهدهای کودک و همچنین آموزش و استفاده همزمان کودکان دختر و پسر نشده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکید سازمان بهزیستی هر نوع فعالیت در استخرها باید جداگانه باشد و در غیر این صورت مهد متخلف پلمب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید