با تمام وجود برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا تلاش می‌کنیم

  • ورزشی
  • شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷
    کد خبر :544708

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان گفت: با توجه به همدلی و یکپارچگی میان ملی‌پوشان، قرارگیری در جمع چهار تیم برتر آسیا، هدفی شدنی است.

 تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت خواهد کرد و ملی‌پوشان با تیم‌های سنگاپور و کره جنوبی همگروه هستند.

منا دریس محمودی ملی‌پوش والیبال بانوان در گفت‌وگو با مهر درباره شرایط و وضعیت اردوهای تیم ملی اظهار کرد: تمرینات از اواخر سال گذشته آغاز شده است. ‏ خدا را شکر شرایط خوبی داریم و روز به روز بازیکنان در حال پیشرفت هستند. تمام تلاشمان بر این است تا به جایگاهی حقمان است، دست‌یابیم.

دریس محمودی درباره هدف بزرگ تیم ملی گفت: با تمام وجود تلاش خواهیم کرد که در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم؛ این هدف شدنی است چرا که همه تیم‌ها از اول خوب نبوده و کارشان را از یک جایی شروع کرده‌اند؛ ما هم تمام تمرکز و سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا این امر محقق شود.

وی تأکید کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته همدلی و یکپارچگی میان بازیکنان بسیار بیشتر است. ملی‌پوشان با تمام وجود کار می‌کنند. خدا را شکر همه به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم به این هدف دست یابیم.

دریس محمودی درباره لیگ ایران گفت: همیشه رقابت در لیگ والیبال بانوان میان دو یا سه تیم بوده است و این اصلاً وضعیت خوبی نیست. بازیکنان تمایل دارند در یک تیم حرفه‌ای فعالیت داشته باشند و همین محدودیت‌های تیم‌ها، باعث می‌شود تا این امر محقق نشود. از سوی دیگر، بازیکنان شغلی ندارند و رقابت‌های لیگ تنها منبع درآمد آنها است. اسپانسرها خیلی تمایلی به حضور در بخش بانوان ندارند. البته به آنها حق می‌دهیم چرا که رقابت‌های بانوان، حق پخش تلویزیونی ندارند. امیدوارم با تمام این محدودیت‌ها، بتوانیم در جام ملت‌های آسیا مقام کسب کنیم تا توجهات نسبت به ما بیشتر شود.

ملی‌پوش والیبال بانوان در پایان درباره هدف لژیونر شدن خاطرنشان کرد: انشاءالله این اتفاق رخ می‌دهد. همه بازیکنان در تلاش هستند تا روزی لژیونر شوند چرا که این امر باعث کسب تجربه بیشتر می‌شود و می‌توانیم در سال‌های آینده به تیم ملی کمک بیشتری کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید