چاوشی برای «شبی که ماه کامل شد» خواند

    کد خبر :543513

خواننده آلبوم «ابراهیم» در آستانه انتشار آلبوم جدیدش که «قمارباز» نام دارد، به عنوان خواننده در فیلم پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و بازی هنرمندانی چون هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و… در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 13 بخش نامزد دریافت سیمرغ جشنواره بود و در نهایت موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی شد و دست پر از جشنواره فجر بازگشت.

در حالی که «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده فیلم از اکران عمومی آن از عید فطر خبر داده، در روزهای گذشته قرارداد همکاری بین محسن چاوشی و عوامل این فیلم منعقد و نهایی شده است.

محسن چاوشی  ضمن تائید این مطلب، اعلام جزئیات این همکاری را طبق قرارداد منعقد شده، در حوزه اختیارات دست‌اندرکاران فیلم دانست و اعلام کرد که این اثر به صورت اختصاصی برای این فیلم تولید شده است.

چاوشی همچنین درباره آخرین تغییرات آلبوم جدیدش نیز توضیح داد که احتمالا 4 قطعه با اشعاری از مولانا و سعدی به آلبوم اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شد آمده: «روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود. دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است و در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید