نویسنده «بازی تاج و تخت» برای «ارباب حلقه‌ها» می نویسد

    کد خبر :543497

کمپانی آمازون، برایان کاگمن نویسنده بازی تاج و تخت را برای نوشتن سریال جدید ارباب حلقه‌ها استخدام کرد.

برایان کاگمن که اخیراً تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال بازی تاج و تخت بوده است، به عنوان مشاور و نویسنده سریال «ارباب حلقه ها» با کمپانی آمازون همکاری خواهد کرد.

او در کنار تیم نویسندگی این سریال یعنی جی دی پین و پاتریک مک کای که ژوئیه سال گذشته حضور آن‌ها اعلام شده بود، کار می‌کند.

کاگمن در سریال «بازی تاج و تخت» به عنوان دستیار در کنار خالقان این سریال، دیوید بنیوف و دی بی ویس حضور داشت. او اطلاعات جامعی از دنیا‌های فانتزی ساخته شده توسط جرج مارتین (نویسنده اصلی بازی تاج و تخت) دارد. آخرین قسمتی که او برای این سریال نوشت، قسمت دوم از فصل هشت به نام «شوالیه‌ای از هفت پادشاهی» بود.

او همچنین یکی از نویسندگانی است که برای یک سریال دیگر از دنیای «بازی تاج و تخت» انتخاب شد، اما در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این پرژوه عملی نشده است. کاگمن فیلم سینمایی «شمشیر در سنگ» را در سال ۲۰۱۹ نویسندگی کرده است.

از سریال جدید کمپانی آمازون به نام «ارباب حلقه ها» که اولین بار خبر ساخت آن در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اطاعلات کمی مشخص شده؛ اما چیزی که روشن است، این سریال داستان و دنیای جدیدی را از کتاب «یاران حلقه» به قلم تالکین روایت خواهد کرد که قبلاً شاهد نسخه سینمایی آن در سال ۲۰۰۰ و به کارگردانی کریستوفر نولان بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید