واریز بودجه علی الحساب فدراسیون‌های ورزشی از هفته آینده

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :543343

خزانه‌داری کمیته ملی المپیک اعلام کرد که فدراسیون‌های ورزشی از هفته بعد بخشی از بودجه خود را دریافت خواهند کرد.

کیکاووس سعیدی در خصوص پرداختی به فدراسیون‌ها اظهار داشت: ان‌شالله طی یکی دو روز آینده فرایند انجام و واریزی انجام خواهیم داشت. بخشی از بودجه 98 خود را دریافت کردیم که بر اساس آن 50 درصد بودجه سال گذشته فدراسیون‌ها را پرداخت خواهیم شد. این پرداختی علی الحساب خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط خاص و اینکه فدراسیون‌ها در آستانه کسب سهمیه هستند و اردو ومسابقات برون مرزی دارند شارژ مالی خواهند شد تا بی دغدغه کار کنند. پرداختی ما 12 میلیارد ودر واقع 50 درصد بودجه آنها خواهد بود.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک یادآور شد: این پرداختی به فدراسیون‌ها علی الحساب خواهد بود. در جلسات آتی هیئت اجرایی، بودجه سال 98 فدراسیون‌ها مصوب می‌شود. ما معادل 50 درصد بودجه مصوب فدراسیون ها در سال 97 را پرداخت می کنیم تا بودجه فدراسیون‌ها در سال 98 مصوب شود.

وی در پاسخ به اینکه کمیته سال گذشته 15 میلیارد تومان برای بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان هزینه کرده که امسال این هزینه وجود ندارد آیا در کنار افزایش 10 درصدی بودجه در سال جدید فدراسیون‌ها می توانند منتظر رشد چشمگیر بودجه باشند، گفت: امسال باید در حدود 10 تا 12 میلیارد برای خرید ارز لازم داریم و باید بیش از یک میلیون دلار ارز بخریم و بخشی از آن را به ستاد بازی‌های المپیک واریز کنیم تا رزوهای لازم‌ انجام شود.

به گزارش تسنیم ،سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا تهیه ارز از بودجه ویژه المپیک تامین نمی‌شود،گفت: این بودجه در ردیف درآمدی دولت است و وقتی به دست ما می‌رسد که درآمدی حاصل شود. فعلا باید از بودجه سال 98 تقسیمات را انجام دهیم و اگر آن مبلغ هم به دست‌مان رسید به فدراسیون‌ها تعلق می‌گیرد.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک در خصوص تامین ارز نیمایی گفت: ما ارز نیمایی می‌گیریم ولی الان ارز نیمایی هم فاصله زیادی با ارز آزاد ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید