بایرامان: سردار آزمون چیزهای زیادی از بردیف در روستوف و روبین‌کازان یاد گرفت

  • آرشیو
  • سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰
    کد خبر :542416

هافبک ارمنستانی روبین‌کازان به تشریح دلایل موفقیت سردار آزمون در خط حمله تیم زنیت سن‌پترزبورگ پرداخت.

خوره بایرامان در بخشی از گفت‌وگوی بلند خود با سایت Realnoevremya روسیه درباره دلیل گلزنی‌های بیشتر سردار آزمون در زنیت سن‌پترزبورگ نسبت به دوره حضورش در روبین‌کازان اظهار داشت: فکر می‌کنم سردار آزمون علاوه بر زنیت چیزهای بیشتری از سرمربی‌مان (قربان بردیف) در روبین‌کازان و روستوف یاد گرفت، البته توانمندی‌های فنی بازیکنان تیم زنیت بیشتر از من یا دیگر بازیکنان روبین‌کازان است. اعتراف می‌کنم این مسئله‌ای است که می‌تواند باعث پیشرفت بازیکنی شود. در زنیت بازیکنانی همانند دریوسی، نوبوآ یا آرتم جیوبا به سردار آزمون برای گلزنی برنامه دادند.

همبازی سابق سردار آزمون در تیم‌های روبین‌کازان و روستوف افزود: سردار آزمون با وجود گل‌نزدن در برخی‌ها توانست گل‌های زیادی به ثمر رساند. او مهاجمی است که به خوبی و با سرعت در خط دفاعی حریف باز می‌شود و همچنان گل می‌زند. سردار آزمون شایسته این موفقیت‌ها است و به خوبی کارش را انجام داد. او علاوه بر ستاره شدن در فوتبال روسیه می‌تواند در 5 لیگ معتبر اروپایی بازی کند.

بایرامان درباره شایستگی تیم زنیت سن‌پترزبورگ برای قهرمانی در لیگ برتر روسیه گفت: زنیت پس از پایان نیم‌فصل نخست سردار آزمون، راکیتسکی و باریوس را جذب کرد که در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم به میدان رفتند و باعث قهرمانی این تیم شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید