پیش بینی های هیکل درباره عربستان درست از آب درآمد

    کد خبر :542290

پیش بینی های محمد حسنین هیکل روزنامه نگار و مورخ مصری درباره سرنوشت عربستان بعد از فوت او، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش بازتاب به نقل از العالم؛ “محمد حسنین هیکل” قبل از فوتش گفته بود عربستان با یمن خواهد جنگید و در یمن غرق می شود و یمن پیروز خواهد شد، اگر این اتفاق نیفتاد، مرا از قبر بیرون بیاورید و جسدم را آتش بزنید و کتاب هایم را بسوزانید.

پیش بینی های هیکل درباره عربستان تحقق یافته است، عربستان در راستای طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن آنچه آنرا “مشروعیت” خواند، مبارزه کرد، که در واقع منظور از این بازگرداندن، بازگرداندن ثروت ها و نفت یمن به جیب آمریکا و گذاشتن آن دراختیار آمریکا است.

عربستان به خاطر ضعف خود، مزدورانی از کشورهای دیگر را به خدمت گرفت و کشورهای دیگر را در ائتلاف متجاوز شریک کرد و امروز چهارمین سال از تجاوز خود را پشت سر گذاشت و وارد سال پنجم شد، بدون اینکه به هیچ پیشرفتی دست یابد، بلکه بالعکس، و با کشته شدن سربازانش در یمن و مزدورانش، همان طور که هیکل گفته بود، رو به قهقرا می رود.

حال سوال اینجاست که آیا عربستان پند می گیرد و نیروهایش را از یمن خارج می کند و قبل از اینکه نفس های اخرش را بکشد، از مردم یمن عذرخواهی می کند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید