جانشین کمپانی در منچسترسیتی مشخص شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
    کد خبر :542003

باشگاه منچسترسیتی گزینه جانشینی وینسنت کمپانی در خط دفاعی این تیم را پیدا کرده است.

بر اساس ادعای نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، پپ گواردیولا، هری مگوایر را به عنوان جانشین مناسبی برای وینسنت کمپانی می‌بیند و از مسئولان باشگاه منچسترسیتی خواسته شرایط حضور مدافع انگلیسی لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد را فراهم کنند. انتظار می‌رود منچسترسیتی برای جذب مگوایر 26 ساله رقمی معادل رقمی که لیورپول برای جذب فیرجیل فن‌دایک پرداخت را بپردازد که رقمی معادل 75 میلیون پوند است.

کمپانی 33 ساله روز گذشته (یکشنبه) به طور رسمی اعلام کرد در پایان فصل جاری، پس از 11 فصل حضور در منچسترسیتی از این تیم جدا می‌شود. این مدافع بلژیکی در ادامه اعلام کرد به تیم پیشین خود یعنی اندرلخت بازخواهد گشت و با قراردادی 3 ساله به عنوان «بازیکن – سرمربی» با این تیم همکاری خواهد کرد.

مگوایر تابستان گذشته هم مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشت، اما در نهایت این انتقال به دلیل حاضر نشدن من‌یونایتد برای پرداخت رقم درخواستی لسترسیتی به بن‌بست خورد و عملی نشد.

پیش از این نشریه انگلیسی «سان» گزارش داده بود سه باشگاه آرسنال، چلسی و منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب هری مگوایر هستند، بازیکنی که در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون پوند – 69 میلیون یورو – می‌ارزد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید