تیم ملی کشتی آزاد ۲ خرداد راهی ایتالیا می‌شود/ تعلل در اعلام نفرات اعزامی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
    کد خبر :541763

تیم منتخب کشتی آزاد ایران درحالی قرار است روز ۲ خرداد راهی جام بین‌المللی ساساری شود که هنوز نفرات اعزامی به این رقابت‌ها رسما اعلام نشده‌اند.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام ساساری که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی محسوب می‌شود طی روزهای 2 تا 4 خردادماه در شهر ساساری کشور ایتالیا برگزار می‌شود. در لیست اولیه‌ای که از سوی فدراسیون اعلام شد نام نادر حاج آقا نیا و علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در 61 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم، فرهاد نوری در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 74 کیلوگرم، احمد بذری در 86 کیلوگرم، عباس فروتن و حامد طالبی زرین کمر در 97کیلوگرم و پرویز هادی، کمیل قاسمی و یداله محبی در 125 کیلوگرم اعلام شد که خیلی‌ها اعزام سه کشتی‌گیر در 125 کیلوگرم را «انتخابی» سنگین‌وزن‌ها قلمداد کردند.

پس از این اعلام بود که کادرفنی تیم ملی تاکید کرد این لیست دچار تغییراتی خواهد شد و صرفا به دلیل اقدام برای دریافت ویزا به اتحادیه جهانی اعلام شده است.

درحالیکه چند روز دیگر آزادکاران باید تهران را به مقصد ایتالیا ترک کنند هنوز لیست قطعی اعزامی به این رقابت‌ها معرفی نشده و چیزی که مسلم است از لیست اولیه کاسته خواهد شد و البته تیم اعزامی نیز از بین همین نفرات خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید