کمپ جهانی با هدف ارتقای سطح بازی بدمینتون‌بازان برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۴۷
    کد خبر :541529

بانوی ملی‌پوش بدمینتون گفت: هدف از برگزاری کمپ جهانی، ارتقای سطح بازی نفرات جهت حضور در المپیک 2020 توکیو است.

ثریا آقایی، بانوی ملی‌پوش بدمینتون،در خصوص دعوت فدراسیون جهانی از وی جهت حضور در کمپ نخبگان بدمینتون جهان بیان کرد: در سال 2013 از طرف کنفدراسیون آسیا برای تیم AOP انتخاب شدم که هم یک برنامه برای المپیک داشتند و هم کمک هزینه‌ای جهت حضور در المپیک پرداخت می‌کردند. خوشبختانه امسال از طرف خود فدراسیون جهانی دعوت شدم، این کمپ جهت ارتقای سطح بازی نفرات برای حضور در المپیک 2020 توکیو برگزار شده است. من یک بار برای حضور در المپیک ریو تلاش کرده بودم اما متاسفانه آسیب‌دیدگی که برای من اتفاق افتاد آن بازی‌ها را از دست دادم.

وی افزود: از اواخر خرداد در این کمپ شرکت می‌کنم و مهم‌تر از آن حضور در مسابقات انتخابی المپیک است، به دلیل اینکه رقابت‌های انتخابی المپیک شروع شده و تا اردیبهشت سال 99 می‌توانیم در این تورنمنت‌ها شرکت کنیم. امیدوارم بتوانم برای اولین بار در بخش بانوان سهمیه حضور در المپیک را کسب کنم.

به گزارش برنا؛ بانوی ملی‌پوش بدمینتون عنوان کرد: در حال حاضر ما در فصل مسابقات هستیم، تمرینات پیوسته، تمرین با بازیکنان جدید و کار کردن با مربیان جهانی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. بازی با نفرات حاضر در این کمپ و قرار گرفتن در شرایط تمرینی جدید باعث می‌شود بتوانم نتایج بهتری در مسابقات به دست بیاورم.

آقایی در پایان گفت: آشنایی با بازیکنان دیگر دعوت شده به این کمپ ندارم اما قطعا سطح بالایی دارند که خود فدراسیون جهانی به صورت مستقیم از آن‌ها دعوت کرده است. از قاره آسیا 3 بازیکن در بخش بانوان و 2 بازیکن در بخش آقایان دعوت شدند، یکی از بانوان بازیکن ویتنام است که شانس اول این کشور جهت حضور در المپیک است و رنکینگ 55 جهانی را دارد. بازیکنانی خوبی در این کمپ شرکت می‌کنند و دعوت شدنم به این کمپ خبر بسیار خوبی برای من بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید