وضعیت ایمنی مگامال‌های تهران در گفت‌وگو با آتش‌نشانی

    کد خبر :541506

معاون حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی از رعایت شدن نکات ایمنی در اکثر مگامال‌های تهران خبر داد.

محمود قدیری  در باره ایمنی در مجتمع‌های تجاری و مگامال‌های پایتخت گفت: طی سال‌های اخیر مگامال‌ها یا مراکز تجاری بسیاری در سطح شهر تهران ساخته شده است که خوشبختانه می‌توان گفت تمهیدات ایمنی در اکثر آنها رعایت، حفظ و نگهداری می شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر ایمنی مگامال‌هایی که طی سالهای گذشته ساخته شده‌اند نظارت داشته و آن‌ها را از نظر ایمنی بررسی کرده است، گفت: خوشبختانه در مگامال‌هایی که طی پنج سال اخیر ساخته شدند از نظر ایمنی مشکلی دیده نمی‌شود، این ساختمان‌ها در برابر حریق مقاوم سازی شده‌اند و پارکینگ‌های منفی آنها دارای سیستم تهویه دود است که با توجه به رعایت ایمنی در مگامال و مجتمع‌های تجاری، تعداد حوادث با خسارات کمتری در این فضاها اتفاق می‌افتد.

معاون حوزه پیشگیری و حفاظت سازمان آتش نشانی همچنین تصریح کرد: البته برخی از این مگامال‌ها بعد از مدتی وسعت خود را افزایش دادند اما تمهیدات ایمنی لازم برای آن فضا را اجرا نکردند که در آینده نزدیک به ایمنی این مجتمع‌های تجاری نیز رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ابسنا،قدیری در پایان گفت: ایمنی هیچ‌گاه مطلق نیست اما آتش نشانی تهران تقریبا نگرانی از نظر حریق در مگامال‌ها ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید