یوونتوس ۱-۱ آتالانتا؛ توقف بیانکونری مقابل شگفتی‌سازان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۰۶
    کد خبر :541489

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل آتالانتا، تیم شگفتی ساز این فصل فوتبال ایتالیا، با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

آتالانتا که این فصل با رسیدن به فینال جام حذفی و قرار گرفتن در جمع مدعیان کسب سهمیه چمپیونزلیگ، شگفتی ساز شده، می توانست با پیروزی در دیدار امشب، حضورش در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان را قطعی کند اما شاگردان مکس آلگری این اجازه را به آنها ندادند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند؛ حتی بازیکنان آتالانتا یک بار توپ را به تیر دروازه یووه کوبیدند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

به گزارش دانشجو،تلاش دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 33، آتالانتا به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه یووه بود که توپ با دخالت ماسیلو، روی تیر دوم به ایلیچیچ رسید و او هم با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.

تیم میهمان می توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما این بار شزنی با یک واکنش عالی، دروازه یووه را نجات داد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند؛ به ویژه یوونتوس که با حضور مانژوکیج، نمایش هجومی تری ارائه داد و سرانجام همین مهاجم کروات، در دقیقه 80، گل تساوی بیانکونری را به ثمر رساند. روی ارسال بلند کوادرادو بود که توپ در گوشه محوطه شش قدم آتالانتا به مانژوکیچ رسید و او هم با یک ضربه هوشمندانه، کار را تمام کرد.

در حالی که دو تیم در تلاش بودند تا در دقایق پایانی به گل برتری برسند، برناردسکی در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف از بازی اخراج شد اما این اتفاق نتوانست تاثیری روی نتیجه نهایی بگذارد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید