حمیدی: نعمتی گفت آمده که آرامش کشتی حفظ شود/ نقشی در تصمیمات اخیر نداشتیم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۱۷
    کد خبر :540579

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از زمانی که رسول خادم از فدراسیون رفت، درست است که به ما احترام گذاشته می‌شد و چند بار هم دعوت به عمل آمد اما ما نقشی در تصمیمات نداشتیم.

حسن حمیدی در مورد حضورش در جلسه اخیر شورای فنی کشتی اظهار داشت: سه نفر در این جلسه شرکت کردند و سایر نفرات هم ظاهرا به دلیل مشکلاتی که داشتند نتوانستند به جلسه بیایند.

وی در مورد مسائلی که در این نشست با بهروز نعمتی در میان گذاشته شد، تاکید کرد: در این جلسه صحبتی از ادامه کار شورای فنی نبود، بلکه سرپرست فدراسیون اعلام کرد که این مسئولیت به او محول شده تا آرامش کشتی حفظ شود و در این مدت باقی‌مانده تا انتخابات، مشکل و شائبه‌ای پیش نیاید که وزارت ورزش قصد دخالت در انتخابات را دارد. نعمتی تاکید کرد که می‌خواهد همه در کنار کشتی باشند و در این مدتی که او مسئولیت دارد همه کمک کنند. بزرگان کشتی، احترام می‌خواهند و این توقع هست که از آنها کمک و مشاوره گرفته شود.

سرپرست سابق هیئت کشتی تهران در مورد ادامه فعالیت شورای فنی خاطرنشان کرد: از زمانی که رسول خادم از فدراسیون رفت، درست است که به ما احترام گذاشته می‌شد و چند بار هم دعوت به عمل آمد اما ما نقشی در تصمیمات نداشتیم و حالت شورای فنی دیگر وجود نداشت و صرفا به عنوان پیشکسوت در حد مشاوره با من صحبت می‌شد. به هرحال این خوب نیست که فقط اسم پیشکسوتان در کنار کشتی باشد و نقشی در تصمیمات نداشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید