رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

واژگونی خودرو ۴۰۵ منجر به مرگ راننده شد

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۵
    کد خبر :538441

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از واژگونی همراه با آتش سوزی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و مرگ راننده جوان آن در جاده چرمشهر خبر داد.

سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز سه شنبه مورخه ۲۴/‏۰۲/‏۱۳۹۸‬ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک فقره واژگونی خودرو سواری در جاده چرمشهر – بعد از امامزاده بی بی خاتون به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران، جسد سوخته شده متعلق به راننده خودروی حادثه دیده در پشت فرمان خودرو مشاهده شد که بلافاصله موضوع جهت خارج کردن جسد از خودرو به آتش نشانی و جهت مشخص شدن علت حادثه به اداره دهم پلیس آگاهی و همچنین پلیس راهور فاتب اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: همزمان با حضور عوامل آتش نشانی در محل جهت خارج کردن جسد از داخل خودرو، با حضور کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل و انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد که خودرو به دلیل سرعت بیش از حد و عدم توانایی راننده ی آن در کنترل وسیله نقلیه از مسیر جاده خارج و همزمان با واژگونی، دچار آتش سوزی شده که طی این حادثه راننده ۳۵ ساله آن فوت می‌نماید.

به گزارش مهر، سرهنگ نمک شناس، در پایان این خبر گفت: با توجه به نظریه تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ و بررسی انجام شده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مبنی بر عدم وقوع هرگونه جنایت، جسد کشف شده پس از احراز هویت آن و انجام اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید