پلیس آلمان اعلام کرد

کشف ۲ جسد دیگر در پرونده قتل مرموز با تیرکمان

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۵۹
    کد خبر :538222

به دنبال باز شدن پرونده‌ای عجیب در ایالتبایرن” آلمان و کشف سه جسد به همراه دو تیرکمانکراسبو” در اتاق یک هتل، هم‌اکنون دو جسد دیگر در خانه‌ی یکی از قربانیانِ قبلی کشف شده است.

 پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) از کشف اجساد دو زن دیگر در آپارتمانی که متعلق به یکی از قربانیان قبلیِ این پرونده بوده، خبر داد.

سخنگوی بازپرسان ایالتی در شهر “پاساو” اظهار کرده که اجساد دو زن دیگر در خانه‌ای در شهرویتینگن” ایالت “نیدرزاکسن” کشف شده است. طبق اعلام دادستان، قربانی ۳۰ ساله‌ای که جسدش پیش‌تر در اتاق یک هتل کشف شده بود نیز در شهر “ویتینگن” زندگی می‌کرده است.

طبق اعلام پلیس آلمان هویت دو زن قربانی جدید و هر گونه ارتباط احتمالی آن‌ها با سه قربانی قبلی هنوز اعلام نشده است.

این معما روز شنبه زمانی آغاز شد که اجساد یک مرد ۵۳ ساله و دو زن ۳۳ و ۳۰ ساله آلمانی در اتاق یک هتل در شهر “پاساو”ی ایالت “بایرن” و در شرایطی کشف شد که زخم‌های ناشی از تیرهای نوعی تیرکمان به نام “کراسبو” روی آن‌ها مشاهده می‌شد.

کارآگاهان با ادامه بررسی‌ها ابتدا دو تیرکمانکراسبو” در اتاق هتل و سپس یک تیرکمان “کراسبو”ی دیگر در کیسه‌ای پیدا کردند. تحقیقات اولیه هیچ ردپایی از دخالت شخصی دیگر در مرگ این افراد نشان نداده است.

به گزارش ایسنا،هم‌چنین هنوز ارتباط این قربانیان و چگونگی آشنایی آن‌ها که روز جمعه یک اتاق در هتل روزو کرده بودند، با یک‌دیگر مشخص نشده است. تنها به گفته دادستان مرد ۵۳ ساله و زن ۳۳ ساله قربانی هر دو از شهروندان ایالت “راینلاند-فالتس” آلمان بوده‌اند.

بنابر گزارش دویچه‌وله، نتایج کالبد شکافی به زودی اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید