کارگردان «سامورایی در برلین» به رادیو می‌رود

    کد خبر :536755

فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری، همزمان با شروع ماه رمضان بر روی پرده سینماها به نمایش درآمد، رادیو تهران امشب (۲۲ اردیبهشت) از این کارگردان دعوت به عمل آورده است.

اسماعیل باستانی تهیه کننده ضمن اعلام این خبر گفت: مضمون برنامه «نقطه سرشب» در شب‌های یکشنبه درباره سینماست، در این برنامه با کارگردانان، تهیه کننده ها و بازیگران فیلم‌های درحال اکران سینما گفت وگو می‌شود.

وی افزود: برنامه نقطه سر شب امشب ۲۲ اردیبهشت، میزبان مهدی نادری کارگردان فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» است، این اثر از ۱۸ اردیبهشت بر روی پرده سینماها به نمایش درآمده است.

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی اجتماعی در ایران و آلمان ساخته شده است و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، نادر مشایخی و سامان صفاری در آن ایفای نقش کرده‌اند.

مهدی نادری (متولد ۱۳۵۲) از نجف آباد، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردانی که از سال ۸۸ کار خود را آغاز کرده است، نادری ساخت فیلمی چون «بدرود بغداد» و «افسانه شکارچیان گرگ» را در کارنامه سینمایی‌اش دارد و بعد از سال‌ها فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» را ساخته است.

برنامه «نقطه سر شب» ساعت ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز با گویندگی وحید رونقی و با حضور محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد از رادیو تهران پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید