اطلاعیه طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی

    کد خبر :535496

اطلاعیه شماره ٤ طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، منتشر شد.

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اطلاعیه شماره ٤ طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی را به شرح ذیل منتشر کرد:

«قابل توجه کلیه شرکت‌های تولیدکننده، واردکننده و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی، باتوجه به ضرورت تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و لزوم انجام به موقع خدمات پس از فروش، به منظور تداوم فرآیندهای درمانی و جلوگیری از بروز خلل در روال سلامت و درمان کشور، مقتضی است موارد ذیل به صورت جدی مورد توجه و امعان نظر قرار گیرد؛

۱- اعمال هرگونه شرط یا پیش شرط پرداخت نقدی، یا تعیین دوره‌های کوتاه مدت پرداخت، جهت فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و انجام خدمات پس از فروش ممنوع است.

۲- شرکت‌های تأمین کننده باید از هرگونه اجبار مراکز درمان به خرید اقلام به صورت سبدی خودداری کنند.

۳- از هرگونه فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت نامتوازن و نامتناسب با نیاز مراکز درمانی به جهت پیشگیری از کاستی‌های بعدی خودداری شود.

۴- شرکت‌های تأمین کننده و توزیع کننده می‌توانند سوالات خود را از طریق تیکت (یادداشت الکترونیکی) در بخش پاسخگویی پورتال imed.ir ارسال و پاسخ را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، موارد طی نامه رسمی شماره ۶۶۴/۴۲۴۴۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ از سوی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، به شرکت‌ها و تأمین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، ابلاغ شده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید