جانشین قرارگاه ثارالله: مردم دیگر گفتگو با آمریکا را نمی‌پذیرند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۴۰
    کد خبر :529790
جانشین قرارگاه ثارالله

جانشین قرارگاه ثارالله تأکید کرد: زمانی دائم گفتند «مذاکره مذاکره مذاکره»؛ خوب مذاکره انجام شد و نتیجه هم نداد. افراد می توانند نظر دهند اما بدانند ملت عزیز ایران هیچ وقت نخواهد گذاشت دیگر با آمریکایی های بدعهد و عهدشکن مذاکره ای انجام شود.

بعد از سفر ظریف به نیویورک دو دیدگاه در شبکه های اجتماعی وجود داشت، برخی می گفتند الان زمان مناسبی برای بازگشت به مذاکره است، در مقابل دیدگاهی هم وجود داشت که معتقد بود «امروز باید مقابله را به جای مذاکره دنبال کرد».

در این رابطه محمد اسماعیل کوثری به نامه نیوز گفت: فضای مجازی باید کنترل شود اما متأسفانه دولت اقدامی نمی کند. در هر حال افراد نظر می دهد، لکن مردم آگاه و هوشیار هستند. سابقه جنایت ها، اقدامات ضد ایرانی و قول هایی که آمریکایی ها دادند و به هیچ کدام آن قول ها پایبند نبودند بر کسی پوشیده نیست. با این اوصاف طرح موضوع مذاکره با آمریکا معنی پیدا می کند.

وی افزود: هر کار و اتفاقی هم بیفتد روح برخی افراد با استکبار و شیطان است والا اگر کسی الفبای سیاست و وفاداری به کشور را بداند قطعا و یقینا می گویند به هیچ وجه نباید دیگر با آمریکایی ها مذاکره کرد چون تاکنون چندین مرتبه آنها بدعهدی و بدقولی کردند.

کوثری در پاسخ به کسانی که می گویند الان وقت مقابله با آمریکاست نه مذاکره، یادآور شد: کسانی هم که امروز می گویند «مقابله مقابله مقابله» واقعا الفبا را نمی دانند چون این کار همین جوری نمی شود، باید محاسبات منافع ملی و شناخت عمیق از طرف مقابل صورت گیرد. به عبارت دیگر هر اقدامی جای خود دارد، مقابله حساب کتاب دارد و به موقع اش لازم باشد انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید