واریز مرحله دوم هزینه سفر حج ۹۸ از روز امروز /متقاضیان ۱۰ روز فرصت دارند

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :529308
هزینه سفر حج ۹۸

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که واریز مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع از امروز، دهم اردیبهشت انجام می‌گیرد.

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از واریز مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع خبر داد. در متن این اطلاعیه آمده است:

طبق اعلام قبلی و تمهیدات اندیشیده شده، هزینه سفر حج 98 در دو مرحله از متقاضیان دریافت می‌شود که واریز مرحله اول در اسفند ماه سال گذشته انجام گرفته بود و واریز مرحله دوم هزینه سفر نیز از امروز دهم اردیبهشت ماه و به مدت 10 روز انجام می‌پذیرد.

واریز در این مرحله منوط به دریافت تاییدیه پزشکی به سبب داشتن استطاعت جسمی است و متقاضیان باید این مرحله را گذرانده باشند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: هزینه سفر در مرحله اول مبلغ 15 میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) بود که همزمان با ثبت‌نام در کاروان‌ها دریافت شد.

به گزارش  تسنیم، سازمان حج و زیارت اعلام کرد که متقاضیان باید برای واریز این مرحله به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و به صورت الکترونیکی و غیر حضوری هزینه را پرداخت کنند. هزینه در نظر گرفته شده برای واریز مرحله دوم به تناسب گروه قیمتی هر کاروان است که در ابتدای ثبت‌نام‌ها، زائران از مبالغ تمام شده هر کاروان آگاهی پیدا کرده بودند.

همچنین سازمان حج و زیارت برای متقاضیانی که در مناطق سیل زده کشور بوده‌اند نیز تمهیداتی اندیشیده و به جای فرصت 10 روزه برای واریز وجه مرجله دوم، مدت زمان یک ماهه را تعیین کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید