آخرین خبرها از فصل جدید «خندوانه»

    کد خبر :528274
رامبد جوان

رامبد جوان و جناب خان و دیگر عوامل «خندوانه» به مناطق سیل زده سفر کردند.

به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، سید علی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» شبکه نسیم حضور عوامل «خندوانه» در مناطق سیل زده را ادای دین این برنامه به مردم شریف ایران دانست و افزود: از روز گذشته ۷ اردیبهشت ماه با سفر به استان خوزستان در بین مردم سیل زده حاضر شدیم و قرار است در این سفر آیتم های ویژه ای را با حضور مردم حادثه دیده ضبط کنیم تا از آن در ۱۵ برنامه «قاچ» استفاده شود.

وی ادامه داد: این ۱۵ قسمت بخشی از تعهد ۷۰ قسمت برنامه «قاچ» بود که قرار است مطابق با کنداکتور شبکه در نیمه اردیبهشت ماه امسال، در ماه مبارک رمضان پخش شود.

احمدی گفت: این ۷۰ برنامه «قاچ» با مشارکت سازمان جمعیت هلال احمر با هدف آگاهی بخشی درباره مخاطرات طبیعی مانند زلزله و سیل تولید شده است.

تهیه کننده «خندوانه» با توجه به شعار سال، تشویق به تولید و مصرف تولیدات داخلی را از اولویت های ساخت سری جدید این برنامه برشمرد و گفت: در تولید برنامه های آینده «خندوانه» اهتمام ویژه ای به این هدف می شود و از حضور کارآفرینان موفق کشور نیز بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: به امید خدا بعد از ماه صفر فصل جدید «خندوانه» را روی آنتن شبکه نسیم خواهیم داشت که در اینجا جا دارد از همراهی مخاطبان عزیزمان تشکر کنم و امیدوارم با حمایت های رسانه ملی شاهد رشد این برنامه در سال ۹۸ باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید