تلاش جیلی برای تصاحب بازار شاسی بلندهای سایز متوسط

  • خودرو
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۸
    کد خبر :528233

جیلی با معرفی شاسی بلند VF12، به دنبال تقویت جایگاه خود در زمینه فروش خودروهای شاسی بلند سایز متوسط است.

به گفته رسانه های محلی چینی، شرکت خودروسازی جیلی آماده است تا یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید با کد شناسایی VF12 را به عنوان یکی از 5 خودروی کاملا جدید خود که برای سال 2019 میلادی برنامه ریزی کرده است را راه اندازی کند.

خودروی شاسی بلند VF12 در قالب یک خودروی شاسی بلند سایز متوسط دارای طول 4835 میلی متری، عرض 1900 میلی متری، ارتفاع 1780 میلی متری و همچنین فاصله بین دو محور 2815 میلی متری خواهد بود که اختلاف چندانی با خودروی تویوتا هایلندر نداشته و اتاق سرنشینان آن می تواند امکان نصب 7 صندلی و حمل 7 سرنشین بزرگسال را فراهم کند.

در طراحی ظاهری خودروی شاسی بلند جیلی VF12 همانند دیگر محصولات این خودروساز چینی از طراحی نسل جدید جیلی استفاده شده است که نقطه اشتراک اصلی آنان می تواند جلوپنجره مشبک 6 ضلعی و چراغ های پیشانی LED ماتریسی باشد. در عقب هم خروجی اگزوز اتومبیل در پشت سپر پنهان شده است و بجای آن دو خروجی اگزوز تزئینی با چراغ های شب نما در بالا و یک قاب کرومی در زیر دیده می شود که باعث خلق یک طراحی جذاب در کنار چراغ های عقب LED شده است.

مشتریان جیلی می توانند به همراه این خودرو یک ریل سقفی، سانروف، چراغ های متفاوت برای جلو، دستگیره های کرومی برای درب های اتومبیل و همچنین دوربین های دید عقب را برای اتومبیل خود سفارش دهند و انتظار می رود که تا قبل از پایان سال جاری و در نیمه دوم، شاهد فروش و ثبت سفارش این خودرو از سوی جیلی باشیم.

در آخر هم می توان به گزینه مولد قدرتی اتومبیل اشاره داشت که متشکل از 2 پیشرانه چهار سیلندر بنزینی توربوشارژر بوده و به ترتیب دارای حجم 1.5 لیتری و 1.8 لیتری خواهند بود که موتور اول با حجم 1.5 لیتری حداکثر قدرت 174 اسب بخاری و پیشرانه دوم با حجم 1.8 لیتری حداکثر قدرت 181 اسب بخاری در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید