تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان به آب می‌زند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :528164

دور نخست اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان از فردا ۹ اردیبهشت به میزبانی هیئت قایقرانی استان یزد آغاز می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، با توجه به برگزاری مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا 2019 به میزبانی ایران، تیم‌های ملی در رده های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت ها آماده می‌کنند. با این هدف تیم ملی کانوپولو زیر 21 سال بانوان اولین مرحله اردوی آمادگی خود را با 25 قایقران در یزد آغاز خواهد کرد. این اردو از فردا 9 اردیبهشت آغاز می شود و تا 18 اردبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور و کادر فنی از قایقرانان 8 استان به اردو دعوت شده اند. دلارام راثی مرزآبادی مربی و محمود بهرامی سرپرست این اردو هستند.

مهنوش زارعی از اصفهان، عطیه سلمیانی از زنجان، آناهیتا مهترپور و پریا شکوری از البرز، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، فاطمه سهرابی منش، آذین مهدی زاده، نگین ابراهیمی، رومینا لاهوتی، ملیکا سماکی و مهنا رضایی از مازندران، نازنین زهرا فلاح زاده، نگار قائم دوست، فروغ گلشن تفتی و مریم شیبانی از یزد، مبینا رحیمی و یگانه اسحاق زاده از خراسان رضوی، ملیکا برون، کیمیا مرادی، صدف صالحی، نرگس فراهانی، حدیث حاجی حاجی و مبینا کارخانه از مرکزی و نیایش اسماعیلی از سیستان و بلوچستان ورزشکاران دعوت شده به دور نخست اردو هستند.

با اعلام کادر فنی روز 13 اردیبهشت تست انتخابی انجام می شود و فقط نفرات برتر در اردو باقی می مانند.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا نیمه دوم مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید