تشکیل پرونده تعزیراتی برای سازمان حمل و نقل/ اتهام گرانفروشی

    کد خبر :527904
گرانفروشی

سازمان تعزیرات به‌تازگی برای شرکت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران به اتهام گرانفروشی پرونده‌ای تشکیل داده است اما مسئولان این شرکت بدون اعتنا به قانون، از ارائه مستندات و مدارک سر بازمی‌زند.

به تازگی نامه‌ای از سوی سازمان تعزیرات حکومتی به شهردار تهران ارسال شده که در آن از بی‌توجهی این سازمان به مکاتبات متعدد تعزیرات حکومتی انتقاد شده است.

در این نامه خطاب به شهردار تهران آمده است: «نظر به اینکه پرونده اتهامی شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتهام گرانفروشی در این شعبه در حال رسیدگی است و متأسفانه مکاتبات متعددی با مدیرعامل، انجام و درخواست شده مدارک و مستندات فروش طرح ترافیک را اعلام نمایند ولی متأسفانه جوابیه آن شرکت برخلاف درخواست و مطالبه این شعبه و از طرفی، شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، خود را جدا از قانون و قوانین این کشور می‌داند و به خواست این شعبه اعتنایی نکرده است.

به گزارش  مهر، مستدعی است دستور فرمائید تا شرکت حمل و نقل با قید فوریت، موارد خواسته شده را به این شعبه اعلام کند؛ در غیر این صورت شعبه از ظرفیت قانونی در ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی، استفاده و مراتب را از طریق جرایم به اطلاع عموم می‌رساند».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید