فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد

کاهش ۳۰ درصدی فوتی‌ها در تصادفات نوروزی

    کد خبر :527890
تصادفات نوروزی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طبق آمار ۱۴ درصد افزایش سفر در نیمه اول تعطیلات و ۱۳ درصد کاهش در نیمه دوم تعطیلات داشتیم و ۳۰ درصد کاهش فوتی‌ها را در تصادفات نوروزی داشتیم.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در همایش فرماندهان و رؤسای ناجا که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش بررسی آخرین وضعیت کشور، اقدامات انجام شده در سال گذشته و تبیین اولویت‌های ناجا است.

وی افزود: در سال ۹۷ که با فراز و نشیب‌های متعددی همراه بود پلیس خوش درخشید، هم در اعتراضات مردمی و هم در بحث ارز و مسائل مربوط به آن ناجا به خوبی اوضاع را مدیریت کرد. هیچکدام از تجمعات منجر به یک شورش و یا عمل بزرگی نشد و به نفع مردم به پایان آمد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: سال گذشته عملیات بزرگ اربعین را داشتیم که بیش از ۲ میلیون زائر به سلامت و با امنیت کامل به عتبات مشرف شدند و به کشور برگشتند.

سردار اشتری تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن که یک روز تماشایی بود و با امنیت کامل برگزار شد و بعد از آن چهارشنبه سوری بود که باز هم با حضور کامل همکاران به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور پلیس در نوروز چشمگیر بود و طبق آمار ۱۴ درصد افزایش سفر در نیمه اول تعطیلات و ۱۳ درصد کاهش در نیمه دوم تعطیلات داشتیم و ۳۰ درصد کاهش فوتی‌ها را در تصادفات نوروزی داشتیم.

به گزارش مهر، فرمانده ناجا گفت: به دلیل اینکه پلیس برای نوروز آماده بود توانست زودتر از هر نهادی در مناطق سیل زده حاضر شود و به هموطنان خدمت رسانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید