تیم ملی والیبال نشسته ایران شرایط خوبی دارد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۴۵
    کد خبر :527843
تیم ملی والیبال نشسته

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: خوشبختانه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در شرایط فعلی وضعیت مطلوبی دارد.

حسین گلستانی، عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، درباره اردوی مشترک با تیم ملی روسیه در گفتگو با برنا عنوان کرد: اردوی یک هفته‌ای را با تیم ملی روسیه پشت سر گذاشتیم. در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردیم و سه بازی دوستانه نیز برگزار شد که جدا از نتیجه برای هر دو تیم از نظر حفظ انگیزه و آمادگی تاثیر مثبتی داشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در شرایط فعلی وضعیت مطلوبی دارد. تقریبا چه از نظر روحی و چه جسمی به مرز آمادگی لازم رسیدیم. روسیه تیم خوبی است. قطعا برگزاری این اردو در کسب این آمادگی تاثیر خوبی داشت. امیدوارم بازهم این روند ادامه دار باشد و بیشتر شاهد این اردوها و بازی‌های تدارکاتی باشیم.

گلستانی درمورد مسابقات پیش رو گفت: در حال حاضر خودمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌کنیم. این مسابقات از نظر فنی سطح بالایی دارد و بهترین کشورهای آسیایی در آن حضور دارند.

وی افزود: به نظرم تیم ملی کشورمان در آسیا رقیب جدی ندارد ولی از بین کشورهای حاضر، عراق، چین و قزاقستان می‌توانند حریفان قدری محسوب شوند. امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید