نشست مسئولان کمیته المپیک با سفیر ایران در ژاپن

  • ورزشی
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۵۰
    کد خبر :527550

مسئولان کمیته ملی المپیک امروز نشستی را با سفیر ایران در ژاپن برگزار کردند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، حدود 15 ماه تا بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ فرصت باقی است و در همین راستا برنامه ریزی‌ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ آغاز شده و در حال پیگیری است. به همین منظور مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با مسئولان این کمیته دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته، شهنازی دبیر کل، سعیدی خزانه دار، فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و اسلامیان مدیر روابط بین الملل حضور داشتند، پیرامون مباحثی همچون هماهنگی‌های حضور هواداران در سالن‌ها، تهیه بلیط بازی‌ها، اسکان، تغذیه و حمل و نقل و همچنین برنامه ریزی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ایام برپایی بازی‌ها برای اعضای کاروان ایرانیان مقیم توکیو بحث و بررسی شد.

صالحی امیری با اشاره به سابقه درخشان سفیر ایران در ژاپن اظهار داشت: او جزو مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و از سفیران با سابقه و کاربلدی است که حضورش در توکیو نقطه قوتی برای حضور کاروان ایران و فعالیت‌های پیش رو بشمار می‌آید. مطمئنم با حضور او مشکل خاصی در هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها نخواهیم داشت.

رحمانی موحد نیز ضمن تاکید بر همکاری سفارتخانه ایران گفت: خیلی خوشحالم که در زمانی مناسب ترتیب این نشست را دادید تا فرصت لازم برای برنامه ریزی و هماهنگی داشته باشیم. سفارت ایران در ژاپن با تمام ظرفیت خود آماده سرویس دهی و کمک رسانی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود و از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید